کشف ۷ میلیارد تومانی خشکبار احتکار شده در خیابان مولوی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۷ میلیارد تومانی خشکبار و حبوبات احتکار شده خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف مقادیر زیادی خشکبار و حبوبات خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای احتکار شده را ۷ میلیارد تومان اعلام کرده اند.

سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در جهت پیشگیری از احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی شهروندان همه روزه اکیپی از کارشناسان این پلیس در معیت نمایندگان اداره صمت برای سرکشی از واحدهای صنفی به سطح شهر تهران اعزام شده و در بازرسی از یک انبار در محدوده خیابان مولوی مشخص شد مقدار زیادی انواع خشکبار و حبوبات نظیر نخود، لپه، پسته، برنج ایرانی و خارجی در این انبار احتکار شده که با انجام بررسی های تکمیلی مستنداتی در خصوص ثبت اقلام مکشوفه در سامانه انبارداری و سامانه جامع تجارت از صاحب کالا درخواست شد که وی قادر به ارائه آن نبود.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۷ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خرید شب عید، همچنین لزوم جلوگیری از قاچاق و احتکار در جهت تنظیم بازار، رفع نیاز ها و مایحتاج ضروری مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۲۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    محتکر و اختلاس گر ، باید اعدام بشوند
  • شیراز IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    خدالعنت کنه احتکارکنندگان وگران فروشان.. اقایون ناظر وبازرسین کجاهستید.چندروزه قیمتهاهی افزایشی داره میشه تخم مرغ 17هزارتومن هرکیلوگرانترشده. قنداز19یا20تومن رسیده به 25 وسیگارو دخانیات ک هرهفته افزایشیه مثلاسیگار 10تومنی 39درصدافزایش دادن مگه دلاررفت بالاایناچندین بار افزایش قیمت نداده بودن؟؟ الانکه دیگه خبری نیست دلارهم ارزانتره خبرهای توافق هم ک درراهه بایدارزانی بیادبرعکس شده مسولین خوابن فقط توتلوزیون میگن نمیزاریم گران بشه برای عیداما کودرعمل؟؟؟ چرااعلام نمیکنیدمثلاقیمت سیگارکه روش برای مصرف کننده هک شده این قیمت باشه نه 40یا50درصد بالاترازبرچسب قیمت. یباربرای همیشه قیمتهارابگن تاملت خودشون بدونن باگران فروشان چکارکنند. کالاهاچون قیمتش اعلام نمیکنندسواستفاده میشه نظارتم ک سرش گرده وکشک
  • احسان IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
    0 0
    اقا برید خجالت بکشید اخه ۷ میلیارد تومن یه مغازه اجیل فروشی الان حداقل ۱۰ میلیارد جنس باید برا شب عید داشته باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس