داهوا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته در دنیا می باشد. این برند در سال های اخیر توانسته توجه مشتریان سیستم های امنیتی را به خود جلب کند. قیمت مناسب ، کیفیت بالا و بکارگیری از تکنولوژی های جدید از جمله ویژگی های برند داهوا هستند.

کرشناسان R&D داهوا پیوسته در حال تحقیق و توسعه قابلیت های دوربین ها و دستگاه های داهوا هستند و با توجه به نیاز بازار تکنولوژی های جدیدتری را به سیستم های خود میافزایند.

در این مطلب قصد داریم شماری از جدیدترین قابلیت ها و ویژگی های داهوا را ب شما معرفی کنیم.

قابلیت استارلایت Star Light

استارلایت جدید ترین تکنولوژی دید در شب می باشد که تصاویر را بصورت کاملا رنگی پردازش می کند. پیش از این دوربین های مداربسته با استفاده از نور مادون قرمز قادر بودند تصاویر را در شب به صورت سیاه و سفید پردازش کنند. گرچه مادون قرمز برای تشخیص اشخاص و اشیاه در تاریکی شب به کمک کاربر می آمد اما در بسیار موارد که نیاز به تشخیص رنگ لباس، رنگ ماشین یا اشخاص بود ضعف بزرگ داشت. به همین دلیل یک تکنولوژی جدید که در معنی لغوی استارلایت یعنی نور ستاره نامیده می شود توانست این ضعف بزرگ را برطرف کند و در تاریکی بسیار کم یا به عبارتی تاریکی در حد نور ستاره، تصاویر را بصورت رنگی نمایش دهد.

قابلیت فول کالر Full Color

قابلیت فول کالر در واقع ترکیبی از قابلیت استارلایت و در عین حال بهره گیری از نور LED می باشد. در سری های فول کالر داهوا بجای مادون قرمز IR که برای دید در شب های سیاه و سفید استفاده می شد سعی شده از نور چراغ LED برای تصویر برداری کاملا رنگی در شب استفاده شود. سری های فول کالر داهوا با عدد 9 در آخر پارت نامبر شناخته می شوند. مثلا 9 در پارت نامبر HDW1509TLP-A نشانگر فول کالر بودن محصول است.

قابلیت آلارم و آژیر روی دوربین

یکی از قابلیت های جدید که روی برخی از دوربین های مدار بسته داهوا گنجانده شده است قابلیت آلارم و پخش صدای آژیر روی دوربین هست . در سری های wiz sense داهوا این امکان وجود دارد که بصورت پیشرفته محدوده ای را روی دوربین مشخص کرد که پس از ورود وسیله نقلیه یا شخص به آن محدوده از پیش تعیین شده آژیر دوربین به صدا در آید. این قابلیت می تواند با سیستم های تشخیص چهره و هوش مصنوعی ترکیب شود و به موارد آشنا واکنش نشان ندهد.

قابلیت هوش مصنوعی و تشخیص چهره سری های AI

در سری های جدید دستگاه های ضبط تصاویر داهوا قابلیت های AI پیشرفته و هوشمند افزوده شده است این قابلیت ها شامل تشخیص چهره آنی و سریع ، قابلیت تشخیص رنگ لباس، سن اشخاص، جنیست اشخاص، وجود کیف،عینک، ماسک و کلاه همراه شخص، رنگ ماشین و... می باشد. در سری های AI کاربر می تواند افراد آشنا را در لیست سفید قرار دهد یا اشخاصی را در لیست سیاه بگذارد تا دستگاه در مواقع ضروری هشدارهای لازم را ارسال نماید.

عرضه دوربین ها و دستگاه های جدید داهوا در نمایندگی داهوا آغاز شد

نمایندگی داهوا گروپ فروش سری های جدید داهوا را با گارانتی اصلی داهوا پارس آغاز کرد. برخی از محصولات جدید نمایندگی شامل دوربین های LED و فول کالر، دوربین های جدید 5 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی HDCVI داهوا ، دستگاه های سری I2 وAI  با قابلیت های هوش مصنوعی می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت لیست قیمت های محصولات جدید می توانید با نمایندگی داهوا گروپ تماس حاصل نمایید.


** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس