کد خبر 1158878
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
فروش ویژه کرونا در فروشگاه افق کوروش+فیلم - کراپ‌شده

در کنار همه تلاش‌ها برای ریشه‌کنی ویروس کرونا بعضا نیز شاهد رفتارهایی حتی در صداوسیما هستیم که در این روزهای خطرناک که دنیا را گرفتار کرده است به تجمع تبلیغ و منجر می‌شود و در ادامه آن خطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش می‌دهد که این وضعیت نگران کننده و نیازمند نظارت جدی مسؤولان است.

به گزارش مشرق، اگر چه این روزها آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا بسیار پایین آمده است اما هنوز خاطرات تلخ ماه گذشته و ایامی که روزانه بیش از ۴۰۰ نفر از هم‌وطنان‌مان را به خاطر ویروس کرونا از دست می‌دادیم در ذهن‌مان کمرنگ نشده است. آماری که با همت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های گسترده مهار شد اما این‌روزها باز هم تجمعات و صف‌های طولانی خرید در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای نگرانی بازگشت آن روزهای تلخ را در دل زنده می‌کند.

تجمعاتی که طبق اخبار واصله به علت ارائه روغن توسط این فروشگاه‌ها در شرایط کمبود و قیمت‌های بسیار زیاد این کالا اساسی در بازار است.

این در حالی است که ماه گذشته علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت با توجه به ظرفیت مناسب تولید روغن نباتی در کشور از اندیشیده ‌شدن تمهیداتی در خصوص تأمین روغن نباتی مورد مردم خبر داده بود و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز تصریح کرده بود مشکلی از نظر تأمین روغن خوراکی مردم نداریم و در حال حاضر ۴۵۰ هزار تن روغن خوراکی و ۴ میلیون تن کالای اساسی در بنادر داریم.

با این حال هنوز مردم در صف‌های طولانی برای خرید چند کیلو روغن باید ساعت‌ها منتظر بمانند و جان خود را در معرض خطر بیماری کرونا قرار دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    4 0
    فروشگاههاشدن منبع انتقال کرونا. بعدش این سایت سجام ثبتنام کردن درخدمات ارتباطی یاپیشخوان یکی دنبال خطه یکی دنبال تغییرمالکیته ویکی احرازهویت این میشه ک از صبح زودصف بسیارطولانی جهت انتقال کرونا تشکیل میشه.. هربارقرنطینه یه حرکت مخالفی این دولت اصلاحاتی انجام میده خدا میدونه جه ریگی بکفش دارند.. ای باباغرب اگه تمام ایران هم کرونابگیره یه دونه قرص هم نمیدن قابل توجه ظریف وحسن
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    4 5
    من نمیدونم مردم چرا انقدر نگران گرسنه شدن و کم شدنن؟ بیشتر هم عزیزان سن بالا اینطور رفتار می کنن
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    7 5
    بیخود شلوغش نکنید کرونا فقط برای مکانهای مذهبی بود که به لطف تدبیر و امید!! در آنها تخته شد
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      2 1
      نترس برنامه های مذهبی چند روز دیگه درش بازه!!! و باز که موج هشتم اومد امثال تو باز انکار کنید باشه ؟؟؟؟ ضمنا من مذهبی هستم اما مذهب حق شیعه و پیرو علی و زهرا علیهم السلام !!!
  • حمید IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    7 0
    خدا لعنت کن اونهای را که تعاونی ادارات را منحل کردن
  • سورچی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    3 0
    این فروشگاه کوروش بخاطر سود میلیاردی ، وجایزه های که هیچ وقت نیست و وجود ندارد، جان مردم به خطر میندازه، افق کرونا از فروشگاه های کوروش می تابد !؟!؟!؟
  • IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    5 0
    فروشگاهای بزرگ عامل کمبود کالا، گرانی و انتقال بیماری، مردم هر چه از این فروشگاهای بزرگ بیشتر خرید کنید، در آینده بیشتر کالاهارو کنترل می کنن و روتون بیشتر سوار میشن. از مغازه های کوچههاتون خرید کنید تا بیشتر بدبخت نشید.
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    من بازنشسته فرهنگی هستم هر روز افق کوروش پیامک‌میده از ما خرید کنید ۳درصد تخیفیف ... مسخره نیست
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    توسعه فروشگاه های زنجیره ای یعنی فلج کردن جامعه در مواقع بحران. مثال: خبر کرونای جدید و کمبود مواد غذایی در لندن
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    بنده خدا . آق ممد بقال سر کوچه ما. بیکار شده با این فروشگاه ها
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    این دولت هنوز نتونسته مشکل روغن را حل کنه چه طوری میخواد رفراندوم بگذاره
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    بنده که تاکنون ریالی از اینگونه فروشگاه ها خرید نکرده، و نخواهم کرد. مدام هم از افق کورش پیغام و پسغام میاد. از مغازه های محله مان خرید میکنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس