کشف ۱۶۰ تُن روعن احتکار شده در انبار یک فروشگاه رنجیره‌ای در بندرعباس

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: از انبار یک فروشگاه رنجیره‌ای معروف در بندرعباس بیش از ۱۶۰ تُن روغن احتکارشده کشف شده است.

به گزارش مشرق، حسین ایزدی مدیرکل ‌از کشف یک انبار روغن خوراکی دربندرعباس خبرداد.

وی گفت براساس اظهارات مالک، این انبار مربوط به یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌باشد و روغنهای موجود مانده سهمیه ماه محرم گذشته بوده که بدلیل عدم جذب آن وجهت جلوگیری از سوخت شدن سهمیه استان به این فروشگاه واگذار شده تا در استان توزیع کند که فروشگاه مذکور فقط در شعب مربوط ووابسته به خودش توزیع می‌نموده وبقیه فروشگاه‌ها باکمبود روغن مواجه شده‌اند.

وی، میزان این روغن‌ها را در سهمیه اولیه دریافتی۲۵۶ تن اعلام کرد که حدود ۱۶۰تن آن موجود می‌باشد و رییس شعبه تعزیرات حکومتی حاضر در گشت مشترک حکم توزیع روغن‌های مذکور و عرضه آن‌ها به مردم را صادر کرد.

ایزدی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع تخلف این فروشگاه را با قید تسریع رسیدگی و بزودی نتایج نهایی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، این فروشگاه که مدعی رفاه مردم در خرید از آن هستند، در صورت اثبات احتکار مستحق شدیدترین شکل برخورد است چرا که در روزها و هفته‌های اخیر، کمبود روغن آسیب بزرگی به وجهه اقتصادی کشور وارد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    3 0
    یک مجموعه اقتصادی برای شناساندن خودش با انجام تبلیغات سعی در خودنمائی و تیخیر برنامه خرید مستریانش دارد اما اگر همین مجموعه در طی فعالیتش دچار خطای راهبردی شود در واقع به سان ضرب المثل گاو نه من شیر ده لگد به بخت خودش میزند و در واقع احتکار مایحتاج مردم در شرایط ویژه از همین مقوله است . اگر خبر اشتباه است چرا آنرا درج کرده اید ولی اگر خبر صحیح است و زود هنگام پخش شده بازهم چرا آنرا منتشر کرده اید . خبر صحیح آن است که با تمام جزئیات منتشر شود . بهترین تنبیه برای این فروشگاه جریمه میلیاردی نیست که به جیب دولت برود بلکه صرفا و صرفا اعلان نام فروشگاه است تا اعتماد مردم را از دست بدهد .
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    فقط اعدام جوابگو است
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    3 0
    اگر منظور فروشگاه زنجيره اي هست كه هيچ اتفاقي نمي افته اين قدر اين فروشگاه كه متعلق به فلان نهاده پر زور هست كه جريمه نشه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    متاسفانه سیستم اینتر نت و آن لاین کشور هنوز ضعیف است ..... باید تمام فروشگاه ها و انبار ها و بنکدارها و کارخانه ها با هم شبکه باشند و موجودی انبار و فروش و تولید توسط نهاد معتبر بوسیله سیستم یکپارچه کنترل شود ولی این ضعف را داریم
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    خب اسم فروشگاه رو بگید تا رسوا بشه و مردم خرید از این فروشگاه رو تحریم کنند
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    0 0
    چرا اسم آن را نمی گویید تارسوایش کنید آنهایی را که بعنوان ستون پنجم دشمن در ایران عمل می کنند بررسی کنید می بینید به اصلاح طلبها وصلند ومنتظرند تا بایدن به کاخ سفید بیاید بعد بگویند دیدید اوضاع بهتر شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس