کد خبر 1157992
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
اولسان در کنار استقلال/ صعود تلخ ایران به رده دوم

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی به یازدهمین تیمی تبدیل شد که در لیگ قهرمانان (جام باشگاه‌های) آسیا به ۲ قهرمانی دست پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و در نهایت تیم اولسان هیوندای کره جنوبی با نتیجه ۲ بر یک از سد پرسپولیس ایران گذشت و بعد از هشت سال بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر برد.

این دومین قهرمانی ببرهای اولسان در این مسابقات بود. آنها حالا در کنار تیم‌های استقلال ایران، سئونگنام کره جنوبی، الاتحاد عربستان، جونبوک موتورز کره جنوبی، اوراوا ردز ژاپن، نماینده رژیم صهیونیستی، السد قطر، تای فارمرز تایلند، سوون سامسونگ کره جنوبی و گوانگژو اورگرانده چین به یازدهمین تیمی تبدیل شوند که در لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های آسیا ۲ قهرمانی به دست می‌آورند.

همچنین تیم‌های کره‌ای در هجدهمین فینال به دوازدهمین قهرمانی دست پیدا کردند تا از این حیث با اقتدار صدرنشین بمانند. نمایندگان ژاپن با هفت قهرمانی و عربستان با پنج قهرمانی در رده‌های دوم و سوم هستند. تیم‌های ایرانی و چینی هم سه قهرمانی دارند.

در سوی مقابل شاهد ششمین شکست نمایندگان ایران در نهمین فینالی بودیم که در آن شرکت داشتند. به جز ۲ باری که استقلال و یک مرتبه‌ای که پاس توانسته فاتح فینال باشد، در الباقی فینال‌ها تیم‌های استقلال(۲بار)، پرسپولیس(۲بار)، سپاهان و ذوب‌آهن مغلوب رقبای خود شده‌اند. ایران از این حیث حالا در کنار کره‌جنوبی در رده دوم قرار دارد. صدرنشین نایب قهرمان‌ها عربستان است که نمایندگانش ۹ بار فینال‌ها را واگذار کرده‌اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پروین IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    18 4
    بازم استقلال آبروی ایران روخرید تواین لیست اسمی از پرسپولیس نیس
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    9 3
    قابل توجه لنگی ها
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    2 7
    مشرق کیسه کش ! لیگ قهرمانان آسیا نوزده ساله داره برگزار میشه .
    • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      5 1
      لنگی تیم تاج رو اون بالا میبینی
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      1 1
      لنگی از غار بیا بیرون لیگ قهرمانان همون جام باشگاه های اسیا هستش فقط اسمش عوض شده - مثل ستاره ای که شما زدید ترکیب قهرمانی تو لیگ ازادگان و لیگ برتر هستش
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      1 1
      این کیسه حمومی ها که میگند استقلال دوبار قهرمان شده رو دعوت میکنم به صحبت های پیشکسوت شون مظلومی که گفت این استقلال تیم تاج نیست. تیم تاج منحل شد و برگه اش رو دادند بما که تیم منحل شده و تیم استقلال بعد از انقلاب تشکیل شد.برید نگاه کنید حرفای مظلومی رو .الکی نچسبونید به خودتون
  • مجید IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    1 2
    اولسان استقلال. واقعافقط بخاطراونهمه هجمه برای فروش کیسه
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    1 1
    استقلال که اسمش یک بار خورده.هروقت کنفدراسیون آسیا قبول کرد استقلال تاج هست اونوقت ستاره بچسبونید.همین عکس سند دروغگویی شماست.تازه نیتونید ادعا کنید استقلال ۶ تا نخورده اون تاج بوده ۶ تایی شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس