کد خبر 1157813
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
باشگاه پرسپولیس کجا و چگونه در ماجرای رسن قافیه را باخت؟

در ماجرای جدایی هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ردپایی از بی درایتی در مدیریت گذشته این باشگاه وجود دارد.

به گزارش مشرق، بشار رسن با پایان فینال جام حذفی به طور رسمی از جمع سرخپوشان جدا شد و قرار است به زودی با تیم قطر قرارداد رسمی امضا کند.

موضوع جدایی هافبک عراقی از جمع سرخپوشان چند هفته قبل از برگزاری فینال رسانه ای و مشخص شد در توافق نامه ای که بین این بازیکن و مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس انجام شده این شرایط برای این بازیکن فراهم شده تا بعد از فینال آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود.

این توافق نامه به حدی رسمی بود که مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس برای مانع شدن از این جدایی کاری نتوانستند انجام دهند.

توافق نامه ای که سرمربی تیم هم از آن خبر نداشته و مسئولان وقت باشگاه بدون در نظر گرفتن شرایط سرخپوشان در نقل و انتقالات تن به این خواسته عجیب داده اند.

بیشتر بخوانید:

رسن همبازی علی کریمی می شود؟

اما ماجرا چیست و چرا باشگاه پرسپولیس این چنین مقابل بشار رسن قافیه را باخت؟ بشار رسن این فصل با کش و قوس قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد. موقع عقد قرارداد او بندی در قراردادش قرارداد مبنی بر اینکه با پرداخت 250 هزار دلار در صورتی که در نیم فصل پیشنهاد خارجی داشته باشد، جدا شود.

بعد از پایان مرحله گروهی و مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن در دوحه ماند و گویا در آن یک هفته ای که به تهران بازنگشت با مسئولان قطر به توافق می رسد و در بازگشت به تهران در جلسه ای که به صورت خصوصی با مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس داشت در ازای بخشیدن دو ماه از حقوق عقب افتاده اش که مبلغی حدود 90 هزار دلار بوده و همچنین 100 هزار دلاری که باشگاه پرسپولیس قرار بوده اضافه بر قراردادش به او بدهد و در نهایت پرداخت 250 هزار دلار از سوی رسن به سرخپوشان او برگه توافق نامه ای را از این باشگاه دریافت می کند که طبق آن بتواند بعد از فینال آسیا از جمع سرخ های پایتخت جدا شود.

این توافق نامه هم درحالی امضا شده که یحیی گل محمدی سرمربی تیم از آن بی خبر بوده اما باشگاه پرسپولیس این توافق نامه را رسمی می کند و همین باعث می شود تا این تیم به راحتی بازیکن تاثیرگذار خود را از دست بدهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس