پرورش‌خواه: استقلال با این شرایط با مشکل روبه‌رو می‌شود

پیشکسوت استقلال گفت: شیوه بازی استقلال امیدوار کننده نیست و به طور حتم آبی‌پوشان با ادامه این روند به مشکلات اساسی روبرو خواهند شد.

به گزارش مشرق، بهروز پرورش‌خواه اظهار داشت: دیدار استقلال و ذوب‌آهن اصفهان یک بازی بی‌کیفیت بود که استقلال نتوانست عملکرد خوبی را به اجرا بگذارد.

وی افزود: مهم‌ترین اشکالی که در روند تیمی استقلال مشاهده شد هماهنگی نداشتن میان بازیکنان بود و باعث شد روند تاکتیکی این تیم دچار اختلال شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: شکل و نحوه بازی استقلال امیدوار کننده نیست و به طور حتم آبی‌پوشان با ادامه این روند به مشکل اساسی خواهند خورد.

بیشتر بخوانید:

تمرین اختصاصی فکری برای ۷ استقلالی

پرورش‌خواه تصریح کرد: محمود فکری و دستیارانش باید به طور کامل عملکرد استقلال را مورد آنالیز قرار دهند و دریابند چه اشکال و ضعف تاکتیکی وجود دارد که آنها نمی‌توانند موقعیت سازی کنند.

وی تاکید کرد: خط هافبک‌ استقلال بسیار ناهماهنگ و سردرگم بود و در طول ۹۰ دقیقه جریان مسابقه پاس‌های اشتباه می‌داد و در پرسینگ و پاس عمقی ضعیف عمل می‌کردند. از بازیکنانی که در سطح اول فوتبال ایران و در تیم استقلال بازی می‌کنند انتظارات بیشتری می‌رود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مهاجمان استقلال آن شادابی گذشته را ندارند و تحرک کمتری دارند. شاید نبود شیخ دیاباته در کاهش قدرت تهاجمی آبی‌ها نقش داشته است.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم استقلال با کسب ۱۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس