کد خبر 1157423
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
پیشکسوت پرسپولیس: اولسان نقاط ضعف زیادی دارد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی نقاط ضعف زیادی دارد که پرسپولیس می‌تواند از آن استفاده کند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: مدیریت باشگاه از چند هفته پیش هماهنگی‌های لازم را برای سفر تیم به قطر انجام داد که جای تشکر دارد. ضمن اینکه بین هواداران و تیم هم اتحاد خوبی ایجاد شده.

وی ادامه داد: جای خوشحالی دارد که هیچ کدام از بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس دچار کرونا نشدند و صحیح و سالم هستند.  

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت حریف این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: اولسان نسبت به پرسپولیس در شرایط مسابقه قرارداد و به قول فوتبالی‌ها گرم هستند. این تیم هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف زیادی دارد.  

بیشتر بخوانید:

فضای اردوی پرسپولیس چند ساعت مانده به فینال

خلیلی افزود: سرعت تیمی اولسان پایین است ولی قابلیت فردی زیاد و خوبی دارند. بازیکن شماره ۱۰ آنها در خط هافبک و ۲ مهاجم خارجی آنها بسیار خطرناک هستند.

وی خاطرنشان کرد: البته اولسان نقاط ضعف زیادی دارد که پرسپولیس می‌تواند از آنها استفاده کند. این تیم در کناره‌ها و فضای پشت مدافعانش ضعیف است، ضمن اینکه همیشه پشت محوطه جریمه این تیم خالی است و فضا برای شوتزنی فراهم می‌شود. در مجموع پرسپولیس از شرایط روحی خوبی برخوردار است و اولسان هم به شدت خسته است.  

مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد شرایط خط حمله سرخپوشان گفت: همانطور که می‌دانید «عیسی آل‌کثیر» با یک محرومیت ناجوانمردانه روبرو شده و «وحید امیری» و «احسان پهلوان» را هم نداریم. باید به «مهدی عبدی» و «آرمان رمضانی» اعتماد کنیم و بقیه بازیکنان هم باید به خط حمله کمک کنند.

خلیلی در پایان گفت: خوشبختانه کادر فنی اِشراف خوب و دقیقی روی تیم و شرایط لیگ قهرمانان آسیا دارد. به طور حتم کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کند تا از تاکتیک‌ها بهترین استفاده را ببرد.

فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز بین تیم‌های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره‌جنوبی در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس