کد خبر 1157370
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
۵ چهره کلیدی در مهم‌ترین بازی تاریخ پرسپولیس

یک سایت کُره‌ای اعلام کرد سبک بازی پرسپولیس و اولسان قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا یادآور بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز شنبه فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا را در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کنند.

در رسانه‌های ایران و کره جنوبی خبرها و گزارش‌های زیادی درباره این مسابقه منتشر شده است که از ابعاد مختلف به بررسی شرایط دو تیم و امکان قهرمانی آنها پرداخته شده است.

سایت « star ohmy» کره جنوبی در گزارشی ضمن اشاره به عملکرد «کیم دو هوون» سرمربی تیم اولسان، اظهار امیدواری کرد که این مربی پایان خوشی در اولسان داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

۵ چهره کلیدی در مهم‌ترین بازی تاریخ پرسپولیس

در بخشی از گزارش این سایت آمده است: «بازی فینال با توجه به سبک دو تیم یادآور بازی ایران و کره جنوبی است. ایران در سال ۲۰۱۳ با سرمربیگری کارلوس کی روش از نظر قدرت از تیم کره عقب‌تر بود اما با استفاده از دفاع چسبنده و فشرده و تکیه بر ضد حملات، الگوی ضربه زدن را تکرار کرد. زمانی که کی روش هدایت ایران را بر عهده داشت کره جنوبی هیچ موقع نتوانست این تیم را شکست بدهد و به دو تساوی و چهار باخت برابر ایران رسید.»

این سایت گزارش خود را این‌طور ادامه داده است: «سلطه و برتری اولسان در بازی فینال مقابل پرسپولیس قابل انتظار است اما اگر هوشیار نباشند می‌توانند گرفتار شوند. مسیر گلزنی پرسپولیس نشان می‌دهد آنها روی سانتر از کناره‌ها بعد از ضدحملات به گل رسیده‌اند. کلید پیروزی در این مسابقه کاهش اشتباهات در طول بازی است؛ چیزی که می‌توان آن‌را ضعف تیم اولسان دانست.»

در گزارش سایت کُره ای بر نارضایتی هواداران اولسان باوجود صعود به فینال از عملکرد در بازی با ویسل کوبه هم تاکید شده و در پایان آمده است: «برد اولسان و کیم دو هوون (سرمربی اولسان) مقابل پرسپولیس یک فرصت عالی برای بهبود زخم‌های ناشی از ناامیدی در قهرمانی در لیگ کره جنوبی و جام حذفی است. اکنون برای اولسان یک نایب قهرمانی دیگر و یا جملات تسکین دهنده‌ای مثل "من باختم ولی خوب جنگیدم" بی معنا است. پیروزی و قهرمانی تمام چیزی است که برای یک پایان خوش بعد از چهار سال پرحادثه نیاز است.»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس