کد خبر 1157034
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
حمایت تمام قد دبیر از کشتی‌گیران استقلال؛ نگران پول‌تان نباشید

رئیس فدراسیون کشتی در ماجرای تهدید باشگاه استقلال، به حمایت تمام قد از کشتی‌گیران این باشگاه پرداخت و به آنها اعلام کرد که نگران دریافت پولشان نباشند.

به گزارش مشرق، فینال جنجالی‌ مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد  عصر روز گذشته (پنجشنبه) میان تیم‌های بازار بزرگ ایران و استقلال تهران در سالن شهید ابراهیم هادی برگزار شد؛ جایی که استقلالی‌ها در اعتراض به در اختیار نداشتن امیرمحمد یزدانی، یونس امامی و امیر محمدی،  قصد داشتند با نیمی از نفرات خود در فینال مسابقات حاضر شوند.

این تصمیم  در شرایطی از سوی استقلال گرفته شده بود که آنها  در مرحله نیمه‌نهایی با اقتدار از سد هیئت کشتی قائمشهر عبور کرده و فینالیست شدند، اما در تصمیمی عجیب و غیرقابل توجیه، قصد داشتند در لیست خود 4 وزن را خالی گذاشته و بدون حضور در مسابقه، دست کشتی‌گیران بازار بزرگ بالا برود.

بیشتر بخوانید:

اعتراض استقلال با حضور نصفه و نیمه در فینال

اعتراض استقلال به تصمیم فدراسیون در مورد اعزام امیرمحمد یزدانی به صربستان و در ادامه مثبت اعلام شدن تست کرونای این کشتی‌گیر بود، ضمن اینکه یونس امامی نیز به دلیل جراحی بینی حاضر به کشتی گرفتن برای آنها در مرحله پایانی لیگ نشد. همچنین یک تست مثبت و یک تست منفی امیر محمدی باعث شد اجازه کشتی گرفتن در این مرحله به او داده نشود.

بعد از اینکه رضا یزدانی تصمیم به عدم کشتی گرفتن نفراتش در فینال گرفت و به هدایت تیمش نپرداخت، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و همچنین غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی به شدت نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کردند هر کشتی‌گیری که حاضر به مسابقه نشود، دو سال از حضور در اردوی تیم ملی محروم خواهد شد.

در پی این تصمیم، استقلالی‌ها روی تشک رفتند اما بعد از مسابقه گفته شد این باشگاه که مخالف کشتی گرفتن نفراتش در فینال بود، پول باقی مانده آنها را پرداخت نخواهد کرد.

علیرضا دبیر که به شدت مخالف برهم زدن نظم لیگ و تصمیم غیرمنطقی استقلالی‌ها  بود، در همین زمینه حمایت تمام قد خود را  از کشتی گیران استقلال اعلام  و به کشتی‌گیران اطمینان خاطر داد که خیال‌شان از بابت دریافت مطالبات  راحت باشد. رئیس فدراسیون کشتی تاکید کرد حتی اگر استقلال طلب کشتی‌گیران خود  را ندهند، او این رقم را پرداخت خواهد کرد و حامی آنها خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس