رمزگشایی ازدلیل شکایت فدراسیون کشتی از مربیان استقلال؛ پای کرونا در میان است!

فدراسیون کشتی قصد دارد روی این تخلف استقلالی ها که با اصرار مربیان این تیم صورت گرفته اقدام قضایی انجام دهد.

به گزارش مشرق، مسابقات لیگ کشتی آزاد درحالی به پایان رسید که به گفته رئیس فدراسیون کشتی قرار است خاطیان رقابت‌های فینال به دادگاه معرفی شوند. تیم استقلال تهران در حالی پا به عرصه رقابت‌ها گذاشت که از همان روز اول شائبه حمایت‌های فدراسیون از این تیم وجود داشت ،دو کشتی‌گیر هیات کشتی قائمشهر با وجود ثبت قرارداد رسمی در سازمان لیگ با تیم استقلال قرارداد امضا کردند و با شکایت قائمشهری‌ها پرونده این دوکشتی‌گیر به کمیته انضباطی رفت و در نهایت رای به نفع تیم استقلال صادر شد!

عاقبت تصمیم‌های بحث‌برانگیز!

در اقدامی بحث برانگیز دیگر فدراسیون کشتی سالن بازسازی شده توفیق جهانبخت را در اختیار تیم کشتی استقلال قرار داد تا این تیم بدون صرف هیچ هزینه‌ای از امکانات فدراسیون کشتی برای حضور در لیگ استفاده کند. حضور این تیم در جدول چهار تیمه از دیگر شائبه‌های لیگ کشتی بود در حالی که در گروه دوم پنج تیم حضور داشتند که سه تای آنها مدعی حضور در نیمه نهایی بودند.

با همه این اتفاقات بحث برانگیز تیم استقلال به جمع چهار تیم رسید و توانست تیم قائمشهر را شکست دهد ولی در مسابقه فینال، در لیست اولیه معرفی  در چهار وزن هیچ کشتی‌گیری را در مقابل تیم ایران مال قرار نداد و البته شنیده شد به سه کشتی‌گیرشان هم دستور داده‌اند که با حضور روی تشک پای خودشان را به نشانه مصدومیت بگیرند و کشتی را ادامه ندهند!

فکر این اقدام‌ها که به ذهن رضا یزدانی سرمربی تیم استقلال رسیده بود و تا پای اجرای آن هم رفته بود بدون واکنش از سوی فدراسیون نماند. سازمان لیگ و در راس آن رئیس‌اش عبدالمهدی نصیرزاده که  بارها با تصمیمات منفعل سبب از دست رفتن جایگاه سازمان لیگ شده وقتی دید کار به جایی نمی برد از رئیس فدراسیون کمک خواست تا مانع این حرکت استقلالی‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

وزیر وارد شد، استقلال کوتاه آمد

در نهایت تمامی کشتی‌گیران استقلال روی تشک حاضر شدند و با نتیجه 7 بر 3 در مقابل تیم ایرانمال شکست خوردند و به عنوان نائب قهرمانی رسیدند. تیم کشتی استقلال که در این مدت بسیار مورد لطف فدراسیون کشتی قرار گرفته ولی در اقدامی عجیب داشت سلامتی کشتی‌گیران دیگر تیم‌ها را به خطر می‌انداخت!

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون هم  با توجه به حضور وزیر ورزش و پخش زنده مسابقات به کشتی‌گیران و کادر فنی تیم استقلال با صدای بلند در سالن مسابقات گفت هرکس کشتی‌ نگیرد دو سال محروم می‌شود در ادامه غلام محمدی سرمربی تیم ملی هم خطاب به همه کشتی‌گیران استقلال گفت کشتی نگرفتن به منزله خداحافظی از تیم ملی است.

جعل تست منفی کرونا؟

در روز وزن‌کشی امیر محمدی با تست منفی کرونا به سالن آمد در حالی که پیشتر شنیده شده بود تست او مثبت شده! مسئولین مسابقات از حضور او جلوگیری کردند ولی محمدی استناد به برگه آزمایش خود می‌کرد و می‌خواست وارد سالن شود که مسئولین پزشکی مسابقات از یکی از آزمایشگاه‌های مورد اعتماد خود خواستند تا با حضور در سالن از امیر محمدی تست بگیرد که این مسئله با واکنش محمدی کشتی‌گیر 92 کیلوگرم تیم استقلال مواجه شد و به سرعت سالن مسابقات را ترک کرد!

با تماس فدراسیون کشتی با آزمایشگاهی که محمدی از آنها تست منفی در دست داشت مشخص شد امیرمحمدی به ویروس کرونا مبتلا شده است و باید دوران قرنطینه را سپری کند! حالا فدراسیون کشتی قصد دارد روی این تخلف استقلالی‌ها که گویا با اصرار مربیان کشتی استقلال صورت گرفته اقدام قضایی انجام دهد.علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی صراحتا از پیگیری قضایی خبر داده و باید در روزهای آینده منتظر ماند و دید چه سرنوشتی برای خاطیان این ماجرا رقم  خواهد افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس