حضور نصفه و نیمه استقلال در فینال لیگ کشتی آزاد

فینال لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در حالی قرار بود از ساعت ۱۷ امروز (پنجشنبه) در سالن شهید ابراهیم هادی آغاز شود که تیم استقلال به نشانه اعتراض با نیمی از کشتی‌گیران خود حاضر شد.

به گزارش مشرق، مرحله نهایی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از صبح امروز (پنج شنبه) در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که دیدار فینال بین تیم‌های بازار بزرگ و استقلال در حال برگزاری است که با حاشیه‌های زیادی همراه است.

اما ۲ تیم در حالی در مراسم ابتدایی حاضر شدند که نیمی از نفرات استقلال در یعنی آزادکاران وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۸۶ کیلوگرم به همراه این تیم در دیدار فینال حضور ندارند و حتی در دیدار نخست دست «رضا اطری» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم بازار بزرگ به نشانه پیروزی بالا رفت.

با توجه به اتفاقات اخیر درباره امیر محمد یزدانی و یونس امامی ۲ کشتی گیر اصلی تیم استقلال که باعث شد استقلال این دو کشتی گیر خود را برای فینال در اختیار نداشته باشد، استقلالی ها با خالی گذاشتن نیمی از ترکیب اعتراض خود را نشان دادند.

پس از حدود ۴۰ دقیقه از زمان مقرر کشتی‌گیران وزن‌های ۶۱ کیلوگرم دو تیم به روی تشک آمدند. این دیدار که با حضور مسوولان فدراسیون در حال برگزاری است.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون با دیدن این شرایط اعلام کرد که در حال صحبت با مدیر عامل استقلال هستم. اگر هر کدام از کشتی گیران شما مسابقه ندهند ۲ سال محروم می شوند.

حبیبی نیز نسبت به تبعیض در قبال تیم استقلال و بازار بزرگ اعتراض کرد.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد532 IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    2 3
    اینها دیگه چه بشرهایی هستند !!!همه جا اعتراض !!!میخوان همه چیز بر وفق مرادشان باشه
    • 6#4 IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      2 3
      متاسفانه از بشریت فقط هوچیگری و توهم را به ارث بردن/ حتی به سایه خودشون هم شک دارن/ انواع بازیکن گرانقیمت مثل رحمتی. نکونام. اندو . دیاباته.تیام. ملیچ و شفرها و استراها و..... را نقد خریدن و در اخرش حروم میکنن// و گذشته از هر چیز دیوانه وار دلخوشن به دو تا قالپاق بی ارزش امجدیه و جالب اینکه افتضاح و شرم سقوط به دسته یک هم در همون سال کسب این قالپاق های مسخره بود
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      0 1
      خخخخ باحال بود
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
      2 0
      لنگی سوراخ اصلا شما تو لیگ کشتی نماینده دارید که افاضات می کنی؟ در ضمن اول ببین اعتراض به چیه؟ قرار بوده دو کشتی گیر از بازار بزرگ به مسابقات جهانی ارسال بشن، یهویی یه شبه این دو نفر عوض شدن و کشتی گیر تیم استقلال رو به دلیل جوانگرایی خواستن اعزام کنن. خوب تیم وقتی روی یه کشتی گیر حساب کرده که نمی تونه یه شبه برای فینال یکی رو دست و پا کنه. برای این اعتراض کردن. البته بابامسعود لنگی این جا هم پادرمیانی (بخوانید فشار اعمال) کرده و علیرضا دبیر هم تهدید به محرومیت دوساله کشتی گیران کرده تا با رضایت کامل!!! تو فینال شرکت کنه. اتفاقا تو 4 وزنی هم که تیم بدون ایراد بوده 3 وزنش رو برده. شما لطفا خفه شید لنگی های سوراخ. برید از اف سی سئول حمایت کنید یا پنبه سپاهان رو تو آسیا بزنید تا حذف بشه. وطن پرستای دوآتیشه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس