کد خبر 1156904
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
دیوید برنهارد

در جدیدترین مورد ابتلای مقامات ارشد دولت آمریکا، رسانه‌های این کشور از مثبت شدن آزمایش کرونای وزیر کشور ترامپ خبر دادند.

به گزارش مشرق،  آزمایش کرونای «دیوید برنهارد» وزیر کشور آمریکا روز چهارشنبه به وقت آمریکا مثبت اعلام شد. «نیکلاس گودوین» سخنگوی این وزارتخانه در ایمیلی به شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» ابتلای وی را تایید کرد و گفت: او در حال حاضر علائمی ندارد و در قرنطینه به کار خود ادامه خواهد داد.

بنا بر گزارش‌ها، برنهارد روز چهارشنبه در جلسه کابینه با دونالد ترامپ حضور نداشت.

تاکنون افراد زیادی از حلقه داخلی ترامپ به کرونا مبتلا شده‌اند از جمله رئیس ستاد انتخاباتی او، مدیر ستادش و چند تن از اعضای ارشد آن، «رودی جولیانی» وکیل شخصی‌اش و چند تن از دستیاران وی در کاخ سفید.

ماه گذشته «بن کارسون» وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.

پیشتر اعلام شد «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا هم به دلیل تماس با فرد مبتلا به کرونا در قرنطینه قرار گرفته است.

خبر ابتلای وزیر کشور آمریکا به کرونا در حالی اعلام شده که این کشور همچنان در حال شکستن رکورد آمارهای کرونایی خود است و در شبانه‌روز گذشته بیش از ۲۴۲ هزار مورد ابتلا، رکورد جدید آمار ابتلای روزانه را به ثبت رساند و طبق اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز،» بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در روز چهارشنبه بر اثر این بیماری قربانی شدند که رکوردی دیگری را برجای گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    به......!
  • DE ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    وزیر کشور ایالات متحده هم کرونا گرفت . ویسکی و الکل و شامپاین و شامبالا ...کمکشون نکرد بایستی وایتکس سربکشه و تزیریق بکنه ۲۵۰ سی سی به جان بی بی سی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس