انتقاد از رزم حسینی به دلیل عدم ترخیص کالاها در گمرک در کمیسیون اقتصادی مجلس - کراپ‌شده

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: درخواست‌کنندگان اعمال ماده ٢٣۴ از سوءمدیریت در حوزه سفارش کالا، انتقال آن به داخل کشور و ترخیص کالاها از گمرک و تاثیر منفی آن بر کالاهای اساسی انتقاد کردند.

به گزارش مشرق، مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، در تشریح نشست‌ امروز (سه‌شنبه ٢۵ آذرماه) کمیسیون متبوعش  به رزم حسینی وزیر صمت، اظهار داشت:  در این جلسه درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در موضوع عدم رعایت قوانین و مقررات در حوزه ترخیص کالاها بررسی شد.

وی ادامه داد: درخواست‌کنندگان اعمال ماده ٢٣۴ از سوءمدیریت در حوزه سفارش کالا، انتقال آن به داخل کشور و ترخیص کالاها از گمرک و تاثیر منفی آن بر کالاهای اساسی انتقاد کردند.

طغیانی افزود: مقرر شد تا کارگروهی ازسوی کمیسیون اقتصادی مسئولیت بررسی عدم ترخیص به موقع کالاها را برعهده بگیرد و نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، گمرک و معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور در جلسات هفته آینده این کارگروه حضور یابند و نتیجه این بررسی‌ها به صحن کمیسیون ارجاع شود تا در هفته آتی در این باره رای‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: درصورتی که اعمال ماده ٢٣۴ توسط نمایندگان تایید شود گزارش آن برای بررسی به صحن علنی ارسال خواهد شد و در صورت رای مثبت نمایندگان برای بررسی به دستگاه قضایی ارسال می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    ما برای خیانت مدیران انتقاد میکنیم و تو دنیا زندان و محاکمه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس