کد خبر 1156265
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
نتانیاهو: حزب گانتس همکاری نکند، انتخابات زودهنگام اجتناب ناپذیر است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی معاون کنونی موساد را به عنوان رئیس آینده سازمان جاسوسی این رژیم معرفی کرد.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شب به وقت تهران معاون کنونی موساد را به عنوان رئیس بعدی این نهاد جاسوسی رژیم  اسرائیل معرفی کرد.

به نوشته روزنامه «یعدیعوت آحارونوت» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی باتوجه به فرا رسیدن بازنشستگی «یوسی کوهن» رئیس کنونی موساد در ماه ژانویه، «سگین»، معاون کنونی موساد  را به عنوان رئیس این سازمان جاسوسی معرفی کرد. این جابجایی هم اینک در «کمیته گلدبرگ» مورد بررسی قرار دارد. این کمیته معمولا صلاحیت افراد معرفی شده برای تصدی در حوزه‌های رده‌های بالا و  امنیتی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پنج سال قبل یوسی کوهن را به سمت دوازدهمین رئیس سازمان جاسوسی موساد منصوب کرد. کوهن جایگزین «تامیر پادرو» شد که از ۱ ژانویه سال ۲۰۱۱ ریاست این سازمان جاسوسی را به عهده داشت.  سازمان جاسوسی موساد به طور مستقیم زیر نظر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 1
    با سلام """ تشکر از کارشناس محترم خبری رسانه مشرق نیوز __ لطفا در صورت امکان از سوابق شغلی رییس جدید هم گزارش شود ... انشالله این جابجایی به حذف و بهلاکت رسیدن نتانیاهو منجر شود انشالله . التماس دعا ***
  • دیده بان IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 3
    سرگین!!!! نامی که برازنده همه صهیونیست های نجس است!!!
    • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 1
      سرگین نه، سگین یعنی چون سگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس