کد خبر 1156127
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
تماشای صحنه تصادف باز حادثه آفرید/ ۵ مصدوم در پی برخورد ۶ خودرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک خودروی سمند از مسیر منحرف می شود و با تیرچراغ برق برخورد می کند که تماشای این صحنه باعث تصادف ۶ خودروی دیگر و مصدومیت ۵ نفر می شود.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی، در خصوص حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در جاده خاوران اظهار داشت: در ساعت ۱۰:۳۹ صبح امروز برخورد چند دستگاه خودرو در غرب به شرق جاده خاوران، مقابل محله توتک به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

ببینید:

عکس/ تماشای صحنه تصادف حادثه آفرید

وی افزود: یک دستگاه خودروی سمند با دو سرنشین به دلایل نامشخص از مسیر منحرف می‌شود و با تیر چراغ برق کنار جاده برخورد می‌کند. در اثر این حادثه یک مرد ۲۶ ساله دچار مصدومیت شدید می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: متأسفانه خودروهای عبوری سرعتشان را کم می‌کنند و به تماشای صحنه هستند و این مسئله باعث شد که یک ترافیک کاذب ایجاد شود.

ملکی تصریح کرد: به دلیل کند شدن حرکت، ۶ دستگاه خودروی دیگر از جمله کامیون کمپرسی، پراید و پژو با هم برخورد می‌کنند.

وی افزود: پیش از رسیدن آتش نشانان سرنشینان از وسایل نقلیه خارج می‌شوند و در نهایت ۵ نفر در پی این تصادفات که شامل سه خانم و دو آقا می‌شوند، مصدوم شدند. البته حال یکی از آنان وخیم است.

وی در پایان با گلایه از رفتار نادرست مردم در وقوع حوادث و تصادفات، اظهار داشت: عملیات آتش نشانان در ساعت ۱۲:۳۱ به پایان رسید اما اگر مردم به تماشای صحنه تصادف نمی‌ایستادند، شاید شش خودروی دیگر هم با هم برخورد نمی‌کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    7 0
    یک جورائی فرهنگمان شده . باید به سرمون بیاد تا از خیره سری و بعضا ببخشید خودم را بگم فضولی و کارشناسی دست برداریم و موجب عوارض و خسارات بعدی نشویم . یکی نیست بپرسه چکار داری سریع خودت را میرسونی . اونهم شرایطی که فقط جنبه خسارت مادی داره .
  • ایرانی GB ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    5 4
    باز هم بگین ایران جای بدیه ... بیاین همین کار رو در کشور انگلیس انجام بدین و مشغول به تماشای صحنه تصادف بشین اونوقت ببینین پلیس انگلیس باهاتون چی کار میکنه ! واقعا" اعضای کادر پلیس ایران بسیار با گذشت و مرد خصلت نسبت به مردم ایران هستند
  • DE ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 0
    بخش عمده مردم ما به شدت علاقه به تماشای تصادف و دعوا و حادثه دارن. اغلب هم این فضولیها و در واقع بیفرهنگی ها نه تنها باعث تاخیر در دسترسی نیروهای امدادی میشه، بلکه برای خود این تماشاچیهای بیفرهنگ حادثه بوجود میاره.
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 0
    اینجا ایرانه همه در همه زمینه ها متخصصن کارشناس پلیسن ، کارشناس بیمه خسارتن ، همه تصادف کنندگان رو میشناسن و .....
  • نازگل IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    6 0
    راستش رو میگم.ما ایرانی ها فرهنگ رانندگی نداریم. اکثریت رانندگان در جاده ها وخیابون ها به علائم راهنمائی ورانندگی اصلا توجه نمی کنند.اگر این ماشین های زپرتی که ما سوار میشیم رو بدن به اروپائی ها بیشتر از 20 کیلومتر سرعت نمی رن چون میدونند درصورت تصادف آش ولاش خواهند شد.چون اونجا مردم پایبند به قوانین هستند وپلیس هم به معنای واقعی راهنمائی ورانندگی است نه جریمه ورانندگی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس