کد خبر 1153547
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۵
۹ کشته در دو تصادف در یک روز در هرمزگان - کراپ‌شده

در دو تصادف جداگانه در یک روز در هرمزگان، ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، تصادف شدید یک پژو پارس در حوالی ساعت ۱ بامداد روز سه‌شنبه در بلوار اصلی شهر بندرعباس ۴ جوان کهنوجی را به کام مرگ کشاند. 

۴ جوان کهنوجی که در حادثه بلوار مرکزی بندرعباس کشته شدند

این تصادف به قدری شدید بود که ۴ نفر از ۵ سرنشین خودروی پارس در دم جان باختند و آتش‌نشانی پس از یک ساعت تلاش توانست راننده نیمه جان خودرو را بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل کند که حال وی وخیم است.

۵ کشته در تصادف جاده جاسک به کنارک

در حادثه دیگری اما یک پژو با ۵ سرنشین با یک خودروی حامل بنزین در جاده جاسک به کنارک در ظهر امروز برخورد کرد که متاسفانه هر ۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گفته رادمهر فرماندار جاسک این تصادف مرگبار که جان ۵ نفر از اهالی روستای کاشی از توابع بخش لیردف جاسک را گرفت، در پی شاخ به شاخ شدن خودروی سواری با خودروی حامل بنزین رخ داده که منجر به آتش‌سوزی شدید شده و سرنشینان پژو ۴۰۵ جان خود را از دست دادند.

در مجموع این دو سانحه در روز سه‌شنبه در هرمزگان مجموعا ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    مردم ما این فرهنگ را ندارند که وقتی خودروهای حامل سوخت می بینند ، احتیاط شان را بیشتر کنند . همانطوری از نظر فاصله ایمنی و سبقت و ... با خودروهای حامل سوخت رفتار می کنیم که با خودروهای عادی . در ضمن خود راننده های خودروهای حامل سوخت هم هشدارهای کافی پشت و اطراف ماشینشان نصب نمی کنند . من یادم می آید وقتی بچه بودم توی جاده ماشینهای سنگین می دیدم که راننده یک تابلوی بزرگ پشت ماشینش زده و با حروف خیلی درشت نوشته : احتیاط ، خودرو حامل سوخت است . دور و برش هم تمام علامت اسکلت جمجمه و استخوان می چسباندند برای کسانی که احیانا سواد خواندن و نوشتن نداشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس