سخنگوی وزارت بهداشت سیما سادات لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت، به ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور پرداخت و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۰۴ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده اند.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ در ارتباط زنده با شبکه خبر سیما، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۷۰۴ بیمار جدید شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۷۴ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به ۵۲ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: تا کنون ۸۳۳ هزار و ۲۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

به گفته وی، ۵۷۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۶ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۴۶۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با اعلام اینکه ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند، گفت: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    یامن اسمه دواءوذکره شفاء.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 1
    طبق آمار بیش از نیمی از ایرانیان کرونا گرفتن
  • امیدصیاد IR ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    بیش از نصف بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی و نیز تمامی فوتی های یک ماهه اخیر از شهرهای اطراف بخصوص شهرستان رضوانشهر و تالش هستند... وزارت بهداشت نیز بر اساس آمار بیماران بستری شده و فوتی ها در بیمارستان هر شهر، وضعیت شهرها رو بحرانی، قرمز، نارنجی، زرد و... اعلام می کند... خبرها حاکی است بعضی از شهرها در استان گیلان برای اینکه وضعیت شهرشون رو عادی جلوه دهند، از پذیرش بیماران کرونایی طفره رفته و آنها را به شهرهای اطراف اعزام می دارند... که نمونه بارز آن اعزام بیماران کرونایی شهرهای غرب گیلان به بندرانزلی است... ضروری است وزارت بهداشت در این باره فکر اساسی نموده و از اعزام غیرضرور بیماران به شهرهای مجاور جلوگیری و یا وضعیت شهرها براساس محل سکونت بیماران بستری شده ارزیابی و اعلام گردد.
  • ایرانی IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    یونیسف دومیلیارد دوز واکسن کرونا به کشورهايی مانند یمن وافغانستان ارسال می کند. یمنی ها از گرسنگی درحال مرگند ولی جامعه جهانی بجای ارسال غذا واکسن می‌فرستد. تا احتمالا چندسال بعد یاد وخاطره واکسن‌های شرکت فایزر که روی نیجریه ایها در 1996تست شد زنده شود. واکسن‌هایی که موجب شد کودکان نیجریه که واکسن زده بودند کشته یا بیمار شوند. والبته با اینکه فایزر به پرداخت 2.3 میلیارد دلار محکوم شد ولی این غرامت را هیچوقت پرداخت نکرد.!
  • شیعه ایرانی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    مرگ بر آمریکا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس