کرونا نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار جانباختگان ویروس کرونا تا ظهر امروز یکشنبه بیست و سوم آذر ۹۹ را ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت:از دیروز تا امروز ۲۳ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹  در کشور شناسایی شد که ۸۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۰۸ هزار و ۲۶۹ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت:خوشبختانه تاکنون ۸۱۲ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند. ۵۷۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

بیشتر بخوانید

۳ واکسن ایرانی کرونا در انتظار دریافت کد اخلاق/ تزریق نخستین واکسن ایرانی از اول دی

لاری اضافه کرد: تاکنون ۶ میلیون و ۷۰۴ هزار و ۲۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: شهرستان‌های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 1
    جناب معاون دولتی. حسب فرمايشات شما 96درصد مبتلایان به کرونا نیازی به بستری ندارند از 4درصد باقی مانده هم 90 درصد خوب می‌شوند. ونیازی به بستری ندارند. پس واکسن گران قیمت خارجی برای چی؟! چه کسانی قرار است ازاین تجارت پرسود نفع ببرند؟ حسب گفته شما بنفشه وگلاب وفلان شربت گیاهی که اتفاقا قیمتی ندارد. دکانی بیش نیستند وکاسبی کرونا هستند اما داروهای چند ده میلیونی بی اثر حسب اقرارهای مکرر خودتان وواکسن گران قیمت خارجی کاسبی کرونا نیست.؟؟؟!!!
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 2
    یامن اسمه دواءوذکره شفاء.
  • NL ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    فراموش نکنید که تعداد تست ها هم تقریبا نصف زمانی هست که 400 نفر فوت می شدن! اون موقع روسی 70 هزار تست بود، الان حدود 40 هزار تست! به بیان دیگه صبر کنید تا امتحانات نهایی دبیرستان برگزار بشه، بعد دوباره آمار اوج خواهد گرفت.
  • ایرانی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    نماینده مجلس اتریش با گرفتن تست کرونا ازپپسی کولاومثبت شدنش پرده از فریب کرونا وتست مثبت آن برداشت.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس