کد خبر 1156010
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی ایلام/ نیروهای آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از آتش سوزی در یکی از برج های خیابان مهستان پایتخت و نجات ۳۵ نفر خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت دو بامداد امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک غرب خیابان مهستان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وجود برج‌های بلند در این محله، آتش‌نشانان سریعاً از چهار ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروهای تجهیزات تنفسی و تشک نجات، به محل اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تهران بیان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل، مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف یک مجتمع ۱۱ طبقه مسکونی، در یکی از اتاق‌خواب‌ها به وسعت ۴۰ متر آتش‌سوزی رخ داده و شعله‌ها در حال سرایت به دیگر واحدها است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان از طریق نردبان هیدرولیکی و راه‌پله‌ها وارد مجتمع می‌شوند و ضمن خاموش کردن آتش، با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالاتر برای نجات محبوسان احتمالی، وارد عمل می‌شوند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر آتش خاموش شده و ۳۵ نفر که بیشتر زنان و مردان مسن بودند، با کمک آتش‌نشانان از طبقات بالاتر که درگیر دود و آتش بودند، نجات پیدا کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • MY ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    5 5
    خدا رحم کنه
  • GB ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    اتاق خواب ۴۰ متری؟ ساختمانی با این وسعت سیستم اطفای حریق، افشانه آب، یا چیزهای دیگه نباید داشته باشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس