کد خبر 1155700
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
عبدی: پرسپولیس باید با شناخت کامل به مصاف اولسان برود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: نبود برخی بازیکنان در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا کار شاگردان گل محمدی را سخت می کند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی درباره تفاوت تیم های شرق و غرب آسیا اظهار کرد: تیم های غرب آسیا معمولا فوتبال هایی تکنیکی بازی می کنند اما فوتبال شرق آسیا بیشتر به اروپایی ها شباهت دارد که یک فوتبال ساختاری و سازمان یافته را به نمایش می گذارند. تیم های شرق آسیا در فوتبال بسیار باسرعت بازی می کنند که این امر هم سبک خاصی به فوتبال شان داده است. تیم های شرق آسیا به خاطر هزینه های هنگفتی که می کنند فوتبال سازمان یافته تری نسبت به تیم های غرب دارند.

وی افزود: بازی هایی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد که به فینال برسد جسورانه بود و بازیکنان با شجاعت خاصی بازی می کردند و به همین خاطر تیم توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. مطمئنا تیم کره ای هم روی پرسپولیس نگاه ویژه ای دارد چرا که از قدرت این تیم خبر دارد. دو سال قبل که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمان آسیا رسید در مصاف با تیم ژاپنی شرایط به گونه ای بود که آن ها با یک بازی سازمان یافته ابتدا دو گل زدند و بعد بدون اینکه ریسک کنند بازی را کنترل کردند و در بازی برگشت هم همین شرایط ادامه داشت تا در نهایت به قهرمانی رسیدند. الان هم تیم کره ای شاید همین گونه بخواهد کار را پیش ببرد و به همین خاطر پرسپولیس باید هوشیار باشد. قطعا کادر فنی پرسپولیس آنالیز خوبی از حریف انجام می دهند تا با شناخت کافی به مصاف آن ها بروند. پرسپولیس اگر بتواند بازی را خوب کنترل کند این شجاعت را دارد که برنده بازی شود.

بیشتر بخوانید:

خاطره تلخ فوتبال ایران از ستاره اولسان +عکس

عبدی درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس در بازی های اخیر هم گفت: پرسپولیس برای بازی فینال لیگ قهرمان سه بازیکن خود را در اختیار ندارند که این سه بازیکن تأثیر زیادی به صعود تیم برای فینال داشتند. الان هم قطعا نبود این بازیکنان تأثیرگذار خواهد بود. درست است که در بازی های اخیر، پرسپولیس در امر گل زنی خیلی موفق نبوده اما باید قبول کرد این موضوع به خاطر نبود بازیکنی مثل عیسی آل کثیر بوده است. هر تیمی به دنبال این است که برای بازی های مهم همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. اما اگر بازیکنی مصدوم و یا محروم بود دیگر باید از بازیکنان جایگزین به خوبی استفاده کند تا به نتیجه برسد. وقتی سوت آغاز بازی به صدا در میاید دیگر کسی کاری ندارد که تیم شما بازیکن محروم داشته است یا خیر و همه به دنبال این هستند که یک بازی خوب را به نمایش بگذارید. حالا که پرسپولیس در خط حمله خیلی موفق نبوده حتما کادر فنی این تیم روی این موضوع کار کرده تا با رفع نقاط ضعف تیم با قدرت به مصاف نماینده کره برود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای پیروزی پرسپولیس قائل است، گفت: در یک فینال شانس برای هر دو تیم کاملا برابر است اما آن چیزی که شانس را بیشتر و یا کمتر می کند تدارکات دو تیم قبل از مسابقه است. باید ببینیم تیم ها قبل از بازی فینال با چه آمادگی وارد بازی می شوند. هر تیمی بتواند در دقایق ابتدایی استراتژی خودش را در زمین پیاده کند و بازی را کنترل کند قطعا موفق خواهد بود. همه این مسائل می تواند درصد شانس را بالا و یا پایین ببرد. تیم کره ای در کوران مسابقات بوده و الان هم خودش را برای بازی فینال آماده می کند اما پرسپولیس که به فینال رسید کمی از کوران مسابقات فاصله گرفت و به همین خاطر کمی کار سخت می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر تیمی که خارج از جغرافیای ایران به عنوان نماینده ایران بازی می کند باید به آن تیم نگاه ملی شود و همه از آن تیم حمایت کنند پرسپولیس هم از این قضیه مستثنی نیست. امیدوارم همه در این شرایط نگاه ملی داشته باشند تا انشاءالله پرسپولیس برای فوتبال ایران افتخار کسب کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس