کد خبر 1155525
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
پیشکسوت استقلال: مدعی قهرمانی باید نوسان کمتری داشته باشد

پیشکسوت استقلال در خصوص برتری مقابل شهرخودرو مشهد گفت: آبی‌پوشان باید همین شادابی را در دیدارهای آینده تکرار کنند. مدعی قهرمانی در لیگ برتر باید نوسان کمتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی اظهار داشت: استقلال در نیمه نخست دیدار با شهر خودرو نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند.

وی افزود: حفظ توپ از سوی بازیکنان استقلال به بهترین شکل ممکن انجام شد و آنها توانستند در تمام نقاط زمین به بهترین شکل ممکن فضا را در اختیار بگیرند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که در بین بازیکنان استقلال مشهود بود خط هافبک این تیم بود که خلاقانه عمل کرد و بر خلاف دیدارهای گذشته پاس‌های خوبی را برای بازیکنان هجومی فراهم می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نقاط ضعف و قوت استقلال مقابل شهرخودرو

بیانی تصریح کرد: بازیکن شهر خودرو سزاوار دریافت کارت قرمز بود چرا که خطای خطرناکی را روی بازیکن استقلال انجام داد. داور در این صحنه بهترین واکنش را انجام داد.

وی گفت: این پیروزی به استقلال کمک خواهد کرد تا با آرامش روحی و روانی بیشتری بازی‌های آینده را پیگیر کند. به طور حتم استقلال در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال باید همین شادابی را در دیدارهای آینده خود تکرار کند. تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد باید نوسان کمتری داشته باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد شهر خودرو مشهد را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس