کد خبر 1155243
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
بورس نمایه

افراد حقیقی تا ظهر امروز ۹۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام فولاد مبارکه اصفهان بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حقوقی‌ها امروز حدود ۹۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۸هزار و ۱۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۳درصد یعنی دو هزار۲۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد درصد قابل توجهی از کل معاملات نشد.

بیشتر بخوانید:

بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز در بورس

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فرآورده‌های نفتی» و «زراعت و خدمات وابسته» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «خودرو» و «وتجارت» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شبندر»، «شپنا» و «قثابت» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل ۸۴میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی پالایش نفت بندرعباس با برتری ۱۲۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۰۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۷۴نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول هزار و ۱۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۱۸۰میلیارد تومان بود.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس