کد خبر 1155227
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، ماشین‌سازی اراک و بهنوش ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره و دارویی ره‌آورد تامین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۱ هزار و ۷۰۰واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۵هزار و ۷۵۱ واحد به کار خود پایان داد و تعداد ۱۲ میلیارد و ۶۹۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۵ هزار و ۳۴۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۹۰۱هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

راه‌های مقابله با تصمیم‌های اشتباه‌ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، ماشین‌سازی اراک و بهنوش ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک سینا، سامان گستر اصفهان و سایر اشخاص بورس انرژی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۴۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۱۶۱میلیارد تومان در ۸۴۰هزار نوبت، آیفکس ۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹ هزار و ۷۶۸واحد قرار گرفت. معامله ۳میلیارد و ۹۲۳میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۱۳۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۳۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۷۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های عمران و توسعه شاهد، بیمه سامان و زرین معدن آسیا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس