نعمتی: آماده دیداری تاریخی هستیم/ تفاوتی ندارد با تیم کره ای بازی کنیم یا ژاپنی+ فیلم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آماده دیداری تاریخی هستیم و امیدوارم با دست پر از قطر بازگردیم.

به گزارش مشرق، سیامک نعمتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از اعزام به قطر اظهار داشت: همه چیز خوب است و آماده دیداری تاریخی می‌شویم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر بازگردیم و دل هواداران و مردم ایران را شاد کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به انتخاب گلش به السد به عنوان یکی از گل های برتر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، آیا قول گلزنی در بازی نهایی را هم می‌دهد، عنوان کرد: گل زدن در آسیا به ویژه بازی نیمه نهایی لذت خاصی دارد. البته من در بازی برگشت نیمه نهایی سال 2018 حضور نداشتم اما امیدوارم در صورت گلزنی در فینال این گل برای کل ایران خاطره ساز شود.

بیشتر بخوانید:

تمام مدیران پرسپولیس مسافر قطر شدند جز رسول پناه

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اینکه ترجیح می‌دهد تیمش در فینال به مصاف اولسان هیوندا کره جنوبی برود یا ویسل کوبه ژاپن توضیح داد: واقعیت این است برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم به فینال برود زیرا صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم و تفاوتی ندارد حریفمان تیم کره ای باشد یا ژاپنی. ان شاءالله بتوانیم در 4-3 روز آینده هر کدام از این تیم ها که به فینال آمد خوب آنالیز کنیم و در فینال با تمام توان بازی کنیم.

نعمتی درباره سورپرایز احتمالی اش برای جشن قهرمانی مانند انجام دادن حرکات موزون عنوان کرد: اگر قسمت باشد می‌توان حرکات موزون انجام داد اما پس از قهرمانی در یک لحظه برای شادی تصمیم می‌گیرم. این تصمیم لحظه ای است و نمی‌توان از قبل پیش بینی کرد. شاد کردن دل مردم یک دنیا می‌ارزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    احتمال باخت پرسپللیس خیلی زیاده چون هم نصف بازیکناش نیستن و هم تیم کره ای یا ژاپنی در کوران مسابقاتن و آماده ی آماده اما پرسپلیس سه هفته ست بازی نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس