کد خبر 1155055
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
قانون برای همه یکسان نیست/ تبعیض آشکار در لیگ برتر

تصمیم سازمان لیگ به لغو دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن حواشی زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، روز گذشته به طور رسمی از سوی سازمان لیگ اعلام شد دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن لغو شد. این در حالی است که کاروان ذوبی‌ها در تهران حضور داشتند و مسئولان این تیم طی روزهای گذشته بارها در رابطه با ابتلای بازیکنان ذوب‌آهن صحبت کردند و برای لغو این بازی به سازمان لیگ درخواست دادند اما لغو بازی از سوی مدیران سازمان لیگ رد می‌شد.

اگر قرار بر لغو بازی بود چرا اجازه داده شد کاروان ذوب‌آهن به تهران سفر کند تا هزینه‌ زیادی را متحمل شود؟ ماجرای لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن عمیق تر از این‌هاست و باید در این رابطه مسئولان سازمان لیگ پاسخگو باشند چرا که طی دو هفته گذشته ضربه سنگینی به ذوب‌آهن وارد شده است.

محرومیت رحمان رضایی و شکست ذوبی‌ها در بازی با شهرخودرو به دلیل ابتلای بیشتر بازیکنان این تیم به کرونا از جمله این موارد است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نامه اعتراضی پرسپولیس به سازمان لیگ

*قانونی که سر و ته ندارد

چگونه می‌شود دیدار ذوب‌آهن و شهرخودرو با آن همه بازیکن مبتلا به کرونای ذوب‌آهن لغو نشود اما  برای بازی این تیم مقابل پرسپولیس که چند بازیکن‌شان با منفی شدن تست کرونای‌شان برگشتند تا تیم شرایط بهتری پیدا کند، لغو می‌شود؟ آیا قانون برای همه تیم‌های لیگ برتری یکسان است؟

قانون تعریف شده‌ای در این رابطه وضع شده است اما کارشکنی نه برای باشگاه‌هایی مثل ذوب‌آهن بلکه برای مسئولان بالا دستی که همین قانون را وضع کرده‌اند، صورت می‌گیرد. تبعیض آشکارا در لیگ برتر این روزها صدای پیشکسوتان و فوتبالی‌ها را درآورده است.

رحمان رضایی پس از مصاحبه‌اش در همین رابطه تا اطلاع ثانوی محروم شد. او پس از شکست این تیم مقابل شهر خودرو گفت " آیا قانون گذاران چیزی از فوتبال سر در می‌آورند؟ فکر کنم فوتبال را با "ط" می‌نویسند. آن‌ها چه می‌دانند تمرین چیست؟ آن‌ها هیچ آشنایی با مسائل فوتبال ندارند که چنین قانونی گذاشتند. آن‌ها نمی‌دانند سرمربی نمی‌تواند با ۱۵ بازیکن از ۳۵ بازیکنش کاری کند. از دیروز تا امروز ۱۲ بازیکن ما که در اردو حضور داشتند، کرونا گرفتند. افراد قانون گذار در خانه نشستند و قانون گذاشتند و شعوری از فوتبال ندارند. "

صحبت‌های رحمان رضایی باعث محرومیت او شد اما با گذشت یک هفته می‌توان به این مساله پرداخت که با چه قانونی یک دیدار لغو می‌شود و یک دیدار نه. آیا تبعیض بین تیم‌های لیگ برتری آشکار نیست؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان1 IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    80 15
    هدف این سیرک برتر فقط موفقیت تیم سوگلی وزیره! وزیر که گل نمیزنه!
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      18 20
      همین وبگو گل که نمیزنه - پولم که هیچی هروقتم دلش خواست یه بمب مث عرب یا رسول پناه میندازه تو باشگاه وچند تا بازیکنیم که دارن میفرسته روهوا فکر کنم تعریف سوگلی عوض شده! خداکسی و اینجوری سوگلی نکنه!
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      6 7
      تبعیض آشکار اونجاست که یه نفر به خاطر الفاظ رکیک تا اطلاع ثانوی محروم میشه و یه نفر دیگه یه جلسه محرومیت بهش میدن!!! هم شما هم نویسنده محترم این خبر تشریف ببرین قوانین وضع شده سازمان لیگ و تعداد نفرات ذوب و ... رو بخونین تا یه اطلاعات حداقلی برای اظهارنظر داشته باشین وزیر گل نمی زنه وزیر چک 40میلیاردی میکشه!!!!!!!
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      3 6
      پرسپولیس تیم وطنی نیستند
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      4 1
      از حسودی بترکید!
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      4 4
      شما که دقیقه چک ودقیقا واسه کی میکشه؟ ببینم رقم دقیق دیاباته واسه ی نمونه چنده؟ اگر بنا به این مدل شفاف سازی ها باشه شما بیشتر در مضان اتهامید ...
  • محمدرضا IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    24 2
    تقصیر سازمان لیگ است نباید تیم ذوب اهن را مقصر دانست
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    17 51
    تبعیض بصورت زیرپوستی و مرموزانه از زمان بابا محمود شروع شد
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      3 0
      بابا محمود و بابا مسعود و ول کن، تیمت و بچسب. استقلال به حمایت شما بیشتر احتیاج داره تا اینطور حرفای صد من یه غاز...
  • حسین IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    26 13
    چهار سال جام رو به پیروزی دادن امسال هم بدید دیگه لیگ رو تعطیل کنید راحت خیلی ضایع هست کار لیگ
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      2 2
      آره ما صدامون دراومده بود از 3-0 هایی که به استقلال داده بودن گفتن چیزی نگید چارتا جام مال شما!
  • رضا IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    16 24
    خطاب به روزنامه نگار استقلالی از اینکه فینالیست اسیا هستیم اتیش گرفتین اب رو بریز اونجا که میسوزه:))
  • ازگارد IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    7 5
    وقتی فصل قبل استقلال به بهانه چند تا بازیکن کرونایی به دیدار پارس جنوبی جم نرفت و بعد مشخص شد که بازیکنان مشکوک به کرنا در صحت و سلامت هستند و بازی بعد در ترکیب تیمشون بازی کردند سخنی صحبتی تیتری از تبعیض آشکار در لیگ نبود
  • محسن IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    3 7
    دلیلش بازیکنای کرونایی نبوده دلیلش رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی بود.هر بازیکن اگر تستش مثبت در بیاد باید دو تا تست بده بعد برگرده ولی قاسم حدادی فر با ی تست برگشته و حالا بازم تستش مثبت شده.جو الکی ندید بازی باید سه هیچ بشه طبق قوانین
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    4 12
    لطفا استقلالیها دور بر ندارنداول به هیت مربیانت برسید که شورایی اداره می شود دوما پرسپولیس اصرار بر بازی داشت نه لغو بازی خود ذوب اهن هم مسر بود بازی لغو شود این بی هنری مسئولین فوتبال هست نه تیم ها ضمنا استقلال سالها طول خواهد کشید که جا پای پرسپولیس بگذرد به امارها تیم ها حضر در فینال های باشگاههای اسیایی ای اف سی نگاه بفرمایید اسمی از کیسه نیست حالا این دو ستاره را از کجا اوردید جای سوال است البته باید از مدیر عامل متوهم که دکترای قلابی دارد پرسید
    • محمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      10 1
      با اسید هم نمیتونی قهرمانی های استقلالو پاک کنی اگه میگی اون موقع راحت بوده ، اون موقع خود پرسپولیس چرا قهرمان نشد ؟ من تحقیق کردم دیدم سالی که استقلال برای بار اول قهرمان آسیا شد ، پرسپولیس رو تو نیمه نهایی لیگ با سه گل شکست داده بود و به آسیا رفت و قهرمان شد. در ضمن اون سال پرسپولیس تو لیگ برتر چهارم شد.
  • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 5
    مشرق با این گزارش نشون دادی یه الاستقلالی تمام عیاری یه جوری گزارش رو نوشتی که همه به پرسپولیس بد بین بشن مگه پرسپولیس نماینده ایران نیس که قبل از فینال با این گزارش داری حاشیه می سازی؟ من همه گزارش های مشرق رو می خونم اونقدر که بر ضد پرسپولیس گزارش مینویسه به سودش نمی نویسه ....حتی توی انتشار نظرات کاربران بیشتر نظر کیسه رو منتشر میکنه
  • مریم IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    2 6
    ذوب آهن تو بازی با شهرخودرو 18 تا کرونایی داشت سازمان لیگ اعلام کرد این تیم 31 نفر اسم رد کرده و طبق قانون تعریف شده سازمان لیگ می تونه بازی کنه تو هفته بعدش 7یا 8 تا کرونایی جدید بهشون اضافه شد و تعداد نفراتشون از نفرات موردنظر سازمان لیگ کمتر شد و بازی لغو شد. اینم درنظر بگیرین که این بازی حکم بازی تدارکاتی برای پرسپولیس داشت و پرسپولیس هم از این لغو بازی آسیب دید (سوای موضوع ریسک ابتلای بازیکنان)
  • علی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    9 8
    هوادارن پیروزی از برانکو وبازیکنان بابت قهرمانی تشکرنکنند، از وزیر محترم قدردانی بشه،برانکو از وقتی از ایران مهاجرت کرده و در تیمهای دیگه فعالیت می‌کنه فقط ی برد داشته
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      1 10
      آ... فقط یه آمار بده ببینم دقیقا مظلومی- شفر- منصوریان- استراماچونی- مجیدی دقیقا کجان و چه می کنند، باتشکر!
  • عباس IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    1 0
    سلام.برانکو سه سال تو پرسپولیس بود.اما استراماچونی با اون نوع فوتبال خاص و اون نتایج خیره کننده رو نگذاشتند حتی یه نیم فصل برای استقلال مربی گری کنه!!!
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 0
      برای خودت، تیمت ومربیت ارزش قائل باش! انقد که به اون بها میدید به شما بها داد؟ دراین فوتبال بی در وپیکر ما به لطف دلال ها فقط میان حسابی پول میگیرن و میرن! پس میشه با مربی ایرانی تا فینالم رفت ... فکری و دریابید!
  • GB ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    0 0
    تیم پیروزی ..
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 0
      چه اسم با مسمایی واقعا! تو رو باهر اسمی که بخونن شایسته ی قهرمانی هستی!
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      2 0
      بابا مسعود لنگیها و سازمان لیگ به همراه کمیته داوران آنقدر در جانبداری و طرفداری از تیم پیزوری زیاده روی کردن که با وجود نماینده ایران بودن اونا در قهرمانی باشگاه های آسیا ، غیر از طرفداران تیم پیزوری هیچکس دیگه از قهرمانی اونا خوشحال نمیشه چون ارزش رقابت ورزشی به منصفانه بودن اونه کافیه به مسابقات دو سه سال اخیر لیگ یک نگاهی بشه ، هر موقع رقابت در بالای جدول حساس شد اشتباهات داوران برعلیه رقبای پیزوری شروع شد و تا اطمینان یافتن از فاصله امن لنگیها با تیمهای دیگه ادامه داشت ..
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
      0 0
      لطف میکنید بفرمایید دقیقا کدام مسابقات با کدام تیم چه ناداوریی شد؟ و وزیر ورزش کجا چه جورحمایتی؟ مستند لطفا...
  • محمود خطیبی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
    3 3
    سلام .بنده ترک هستم و طرفدار تیم محبوب شهرم یعنی تراختور هستم.ولی از حق نگذریم تیم فوتبال پرسپولیس میشه گفت تو ایران اسلامی تنها تیم به تمام معنا فرهنگی و ورزشی است.ببیند تمام بازیکنانش با ادب و حرفه ای هستن .از کاپیتانشون گرفته تا نیمکت نشینشون جناب آقای محمد انصاری خدا حفظشون کنه هیچ تیمی مثل پرسپولیس با ادب نیست
    • رضا IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      0 0
      تو ترک هستی و طرفدار تراختور؟؟؟؟ تو از حرف زدنت پیداست چه کاره ای۰۰۰ لنگِ فاسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس