کد خبر 1154817
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
بررسی آماری دربی مادرید / تقابل حساس زیدان و سیمئونه +عکس

رئال در حالی امشب به مصاف اتلتیکو در دربی مادرید می رود که در 8 بازی گذشته خود شکستی را تجربه نکرده است.

به گزارش مشرق، امشب در چارچوب یکی از حساس‌ترین‌ بازی‌های هفته اروپا، رئال مادرید در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو میزبان اتلتیکومادرید است. رئال پس از برد مقابل سویا و پیروزی حیاتی مقابل مونشن گلادباخ امید دارد تا بتواند با این بازی کاملاً‌ از بحران خارج شود.

دربی‌های فصل گذشته به سود رئالی‌ها به اتمام رسید. در فینال سوپرکاپ در پنالتی، شاگردان زیدان موفق شدند اتلتیکو را شکست دهند و قهرمان این رقابت شوند. در لالیگا نیز رئال به برد یک بر صفر و یک تساوی بدون گل مقابل همشهری خود دست یافت.

بیشتر بخوانید:

انقلاب تاکتیکی سیمئونه در اتلتیکو

رئال مادرید در 8 دربی لالیگایی خود مقابل اتلتیکو شکستی را تجربه نکرده است و می‌خواهد این آمار فوق‌العاده را مقابل اتلتیکو آماده این روزها حفظ کند. مخصوصا روخی بلانکو با حضور سوارس و فلیکس در خط حمله بسیار عالی کار کرده و خط تهاجمی دوم لیگ است.

رئال مادرید این فصل 18 بازی تاکنون در مجموع انجام داده و 10 بار به پیروزی رسیده و 5 بار نیز شکست خورده است. اما از طرف دیگر اتلتیکو طی 17 بازی،‌11 پیروزی و یک شکست را به ثبت رسانده است. 

رئال مادرید در این 18 بازی 34 گل به ثمر رسانده و 21 گل دریافت کرده است. میزان گل زده در هر بازی میانیگ 1.89 است و میانگین گل خورده این تیم 1.17 است.

از طرف دیگر اتلتیکومادرید طی 17 بازی 32 گل زده و 11 گل تنها دریافت کرده است. آنها میانگین در هر بازی 1.88 گل زده و 0.65 گل خورده به ثبت رسانده‌اند.

به نظر می‌رسد اوضاع در اتلتیکومادرید بهتر از تیم زیدان است ولی اکنون کهکشانی‌ها با برد مقابل مونشن گلادباخ انرژی بیشتری برای بازی خانگی دریافت کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس