کد خبر 1154780
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
انتشارات سروش

چاپ بیست و هشتم کتاب "ترکیب‌بندی در عکاسی" تألیف هارالد مانته و چاپ بیستم کتاب "ارتباط‌شناسی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

 به گزارش مشرق؛ «تمامی قلمروهای هنر از قبیل نقاشی، پیکرتراشی، تئاتر، موسیقی، سینما و غیره با اصول یکسانی اداره می‌شوند...؛ فقط وسایل اجرا از رشته‌ای به رشتۀ دیگر عوض می‌شود.» (هارالد مانته)

کتاب‌هایی که در موضوع عکاسی به فارسی منتشر شده‌اند غالباً به مباحث فنی پرداخته‌اند؛ کتاب حاضر ناظر به جنبه‌های هنری عکاسی است. در اینجا مؤلف کوشیده است بخشی از یافته‌های «مدرسۀ معماری و هنر باوهاوس» را بر هنر عکاسی انطباق دهد و مطالب را تحت ۴۸ عنوان به نحوی کاربردی عرضه کند. باوهاوس، که نامی بلند در تاریخ آموزش هنر اروپاست، هنرکده‌ای بود که در جهت صورت‌بندی و تدوین اصول بنیادین هنر تلاش‌های ماندگاری انجام داد، شاگردان بسیاری پرورد، و کتاب‌های آموزشی متعددی منتشر کرد. گفته می‌شود تأثیر انقلاب هنری این مدرسه، که در آلمان بین دو جنگ جهانی فعال بود، در تمامی قلمروهای آفرینش هنری بر جای مانده است.

چاپ بیست و هشتم این اثر در ۱۰۸ صفحۀ خشتی، شمارگان ۱.۰۰۰ نسخه و با قیمت ۹۰.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

کتاب "ارتباط‌شناسی" به چاپ بیستم رسید

چاپ بیستم کتاب "ارتباط‌شناسی: ارتباطات انسانی (میان‌فردی، گروهی، جمعی)" تألیف مهدی محسنیان‌راد از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

 به گزارش روابط‌عمومی انتشارات سروش؛ ویرایش دوم کتاب "ارتباط‌شناسی" که پس از پانزده نوبت چاپ تقدیم خوانندگان می‌شود، آنچنان متمایز از ویرایش نخست آن است که می‌شود آن را کتابی جدید، اثری غنی و نو در حوزة دانش ارتباط‌شناسی تلقی کرد.

[ارتباط‌شناسی عبارت است از مطالعة ماهیت جریان، فراگرد یا تراکنش نظام‌های معنایی مرتبط با همة انواع ارتباطات، در کلیتی متشکل از زمان، فضا، منش و موقعیت.Watson, ۱۹۹۳: ۴۱]

چاپ بیستم این اثر در ۹۱۰ صفحۀ رقعی، شمارگان ۱.۰۰۰ نسخه و با قیمت ۹۵.۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۹۴۹۱۳۰ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس