افزایش تعداد نمایندگان جمهوری‌خواه خواهان ابطال انتخابات آمریکا

تعداد نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که خواهان ابطال انتخابات چهار ایالت این کشور هستند، به ۱۲۶ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، تعداد نمایندگان جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا از شکایت دادستان تگزاس مبنی بر ابطال نتایج انتخابات چهار ایالت، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

دادگاه ویسکانسین درخواست ستاد ترامپ برای ابطال آرا را رد کرد

دادستان کل ایالت تگزاس گفت: قانون اساسی به ما این فرصت را داده که به جای جنگ و درگیری با سلاح، به دادگاه‌ها مراجعه کنیم.

تعداد نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا که خواهان ابطال انتخابات چهار ایالت این کشور هستند، به ۱۲۶ نفر افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید:

اعلام حمایت ۱۷ ایالت آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات

همزمان، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که حامیان شکایت تگزاس به دادگاه عالی درباره ابطال نتایج انتخابات در چهار ایالت، قانون اساسی کشور را نقض می‌کنند.

یکصد و شش نماینده جمهوری خواه آمریکا حمایت خود را از شکایت ایالت تگزاس به دادگاه عالی در رابطه با ممنوعیت شرکت چهار ایالت در کالج الکترال اعلام کردند.

یکصد و شش نماینده جمهوری خواه از شکایت دادستان تگزاس به دادگاه عالی آمریکا مبنی بر عدم احتساب آراء چهار ایالت این کشور شامل «جورجیا»، «میشیگان»، «پنسیلوانیا» و «ویسکانسین» حمایت کردند.

دادگاه عالی آمریکا به چهار ایالت نامبرده دستور داد تا روز پنجشنبه به شکایت ثبت شده از سوی دادستان کل تگزاس که به دنبال ممنوع کردن شرکت چهار ایالت در کالج الکترال بعد از تایید پیروزی جو بایدن در انتخابات توسط آنهاست، پاسخ دهد

هفده ایالت آمریکا نیز روز چهارشنبه از شکایت ایالت تگزاس به دیوان عالی برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

بر اساس نتایج تأیید شده از سوی دولت‌های ایالتی آمریکا، جو بایدن با کسب ۳۰۶ رأی الکترال در برابر ۲۳۲ رأی الکترال دونالد ترامپ، برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده است.

رسانه‌های جریان اصلی آمریکا روز شنبه ۷ نوامبر (۱۷ آبان) در حالی که شمارش آرا و اختلافات حقوقی درباره روند انتخابات در برخی ایالت‌های همچنان در جریان بود، جو بایدن را پیروز نهایی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معرفی کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    آقا ببینین اصلا به نظر من اگه میخواست کاری انجام بشه تا حالا شده بود، رای هاتونو دزدیدن!! بریزین تو خیابون حقتونو بگیرین، اسلحه هم که دارین بسم الله!! لطفأ از نابود کردن بانک و مغازه های مردم و آتیش زدن اینور اونور هم دریغ نکنین، اطلاعات هم خواستین تو این کانالهای اینستاگرامی و غیره که خودتون بودجه شو تامین میکردین برای ما آموزش اغتشاش بدن کلی موجود هست!! باریکلا زود باشین که من با یه ظرف بزرگ تخمه آفتابگردون منتظرم!!!
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    آقای ترامپ، باش، تا صبح دولتت بدمد،،،،، خخخخخخخخخ
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    فقط ترور مایک پنس متعصب،راه گشا هست که ترامپ دوباره رئیس جمهورنشه-ودرحد ترور سردارها ودانشمندانمان هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس