کد خبر 1154135
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

به گزارش مشرق، سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ۱۷ ایالت آمریکا بعلاوه تیم ترامپ از شکایت تگزاس به دادگاه عالی این کشور علیه ۴ ایالت حمایت کرده‌اند. موضوع شکایت نیز اساسا تقلب نیست که محتاج اثبات باشد، بلکه تغییر قواعد انتخابات توسط قوای مجریه این ایالات است که طبق قانون اساسی اختیار انحصاری مجالس ایالتی است. تقلب بهانه بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    5 5
    خیلی با سرعت نوشته بودی من سه بار خوندم متوجه منظورت نشدم میشه یه بار دیگه شمرده شمرده تر بنویسی تا من هم بفهمم.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    6 36
    با این تحلیل ها پدر ملت را در اوردید، انتخابات امریکا تموم شد و نه اشوبی شد و نه تجزیه شدند، ترامپ هم همه چیز رو قبول کرده، فقط شما بی خیال نمیشید، کارهای ترامپ و شکایتهایش برخلاف تصور، اثبات کرد که سیستم انتخاباتی امریکا تقلب پذیر نیست، اگر در سال 88 هم یکبار دیگر برگهای رای شمرده شده بودند نتایج تایید میشود و اون هم اتفاق بد برای کشور نمی افتاد، البته بعید است که کسی اینجا درس بگیرد ولی ان شالله متوجه بشوند
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      30 0
      در ۸۸ میر ترامپ!! حاضر به شمارش نشد همش میگفت ابطال
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      3 0
      سال ۸۸ شورای نگهبان پیشنهاد بازشمارش ۲۰ درصد از صندوق ها رو داد. حتی گفت اگه شکایتی دارن کروبی و موسوی تا تاریخی که شورا اعلام کرده بود به شورا بیان و شکایت کنن ولی فقط محسن رضایی و احمدی نژاد اومدن . موسوی و کروبی میگفتن ابطال
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
      3 0
      تحلیلای اون کسی که پالس ضعف و خزانه خالی و اینکه یک قطره هم نفت نمیتوانی بفروشیم پدر مملکتو درآورد. درود بر سید انقلابی
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    5 6
    انتخابات اونجا تمام شد هنوز یه عده منتظر جنگ داخلی هستند!!!
  • CA ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    26 1
    این چهار ایالت به دمکرات‌ها نفس مصنوعی دادند البته در کنار کرونا و عملکرد دکتر فائوچی که دنبال پیچاندن جمهوری‌خواهان بود. بنظرم هیچ کس به اندازه این دکتر فائوچی ‌به جمهوری‌خواهان ضربه وارد نکرد!
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 0
    اون چیزی که سید میبینه ما به این آسونیا نمی تونیم ببینیم و درک کنیم. برای حوادث بعد انتخابات آمریکا نباید عجله کنیم این شکایت تگزاس خیلی پیام داره. یعنی یک ایالت بزرگ و مهم جمهوری خواه ، دولت دموکرات بایدن رو تحمل نخواهد کرد و احتمال اعلام استقلال هم داره که تگزاس پیش از این هم چند بار اعلام استقلال کرده بود. این برعکسشم واسه ایالت بزرگ کالیفرنیا که شدیدا دموکرات هست وجود داره و دولت جمهوری خواه ترامپ رو تحمل نمی کنه. بله بحثی که سید تحلیلگر مطرح کرده رو نباید همینجوری نگاه کرد . این تحلیل هم جدیده و هم عالی و گذشت زمان نشون میده چه حوادثی پشت پرده این انتخابات جنجالی اخیر و این شکایت تگزاس و 17 ایالت دیگه وجود داره. تحلیلهای بیشتر اصولگرایان اینجوریه از روی اطلاعات و عمیق و حساب شده و مثل اصلاح طلبا نیستن که یا سطحی نگاه می کنن یا طوطی وار تحلیلهای بی بی سی و ایران اینترنشنال رو کپ می زنن ! سید جان به کارت ادامه بده هم مردم پشت شما هستن و هم سنت خدا رد خور نداره. سقوط حکومنهای ظالم دیگه پیش بینی انسانی نیست سنت الهی هست و صددرصد تحقق پیدا می کنه فقط یه کم باید صیور باشیم.
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    تگزاس غلط کرده همینه که هست دوست نداره میتونه مثل قبل مستقل و یک کشور جداگانه بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس