یوتیوب، محتوا‌ها درباره ادعای تقلب در انتخابات آمریکا را حذف می‌کند - کراپ‌شده

شبکه اجتماعی «یوتیوب» اعلام کرده هرگونه محتوایی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را مطرح کند از سایت خود حذف خواهد کرد.

به گزارش مشرق، شبکه اجتماعی «یوتیوب» که سرویس اشتراک گذاری ویدئو را در اختیار کاربران اینترنتی قرار می‌دهد، روز چهارشنبه اعلام کرد هرگونه محتوایی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا را مطرح کند از سایت خود حذف خواهد کرد.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح»، تیم کارکنان این شبکه اجتماعی در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ایالت‌های کافی نتایج انتخابات را برای تعیین رئیس‌جمهور منتخب تأیید کرده‌اند، نوشت: «این موضوع بدان معناست که طبق سیاست‌های ما انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به پایان رسیده است.»

در بیانیه کارکنان یوتیوب همچنین آمده که آنها از امروز (چهارشنبه) به بعد هرگونه محتوایی که ادعای تقلب یا اختلال در نتایج انتخابات را مطرح کند، حذف خواهند کرد.

یوتیوب همچنین گفته که آنها قابلیت دسترسی به اخبار معتبر در این خصوص را فراهم می‌کنند و همچنین اطلاعات غلط و مشکل‌ساز را ضمن حذف محتواها درباره تقلب در آمریکا را از بین خواهند برد.

با وجود اینکه رسانه‌های آمریکایی برآورد کرده‌اند جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا با ۳۰۶ رأی الکترال پیروز انتخابات شده است، اما دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و تیم انتخاباتی او شکست را نپذیرفته و ادعاهایی درباره تقلب در انتخابات مطرح کرده‌اند.

تیم ترامپ همچنین شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف‌ها و تقلب‌های انتخاباتی است، مطرح کرده است اما این شکایت‌ها در چند ایالت رد شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس