کد خبر 1153955
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۵
عضو مجلس قانون گذاری فلسطین از ساف استعفا کرد - کراپ‌شده

حنان عشراوی از اعضای مجلس قانون گذاری مجلس و عضو کمیته مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) از عضویت این سازمان استعفا کرد و خواستار انجام اصلاحات در آن شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، وی در متن استعفای خود خطاب به محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده که هدفش خدمت به ملت، سرزمین و موضوع فلسطین است.

به گفته  این شخصیت فلسطینی، وی پیشتر استعفای خود را به محمود عباس ارایه کرده و توافق شده بود که این مسئله اواخر سال جاری میلادی اجرایی و فرصتی به برداشتن گام های رسمی با هماهنگی کامل با رییس تشکیلات خودگردان داده شود.

وی افزود: در دیدار با محمود عباس متعهد شدم که استعفای خود را اعلام نکنم تا تدابیر مربوط به آن به صورت توافقی نهایی شود. اما متاسفانه خبر استعفایم به طور غیرحرفه‌ای با یک سری دروغ و افترا از سوی مقامات عالی رتبه مطرح شد و فضایی از تردید و نابسامانی به وجود آورد.

عشراوی خاطرنشان کرد که روز سه‌شنبه در تماس با ابومازن از او خواستم به استعفایم پاسخ دهد زیرا ناگزیر به اعلام رسمی آن هستم تا به این حرف‌های باطل پایان دهم در همان روزنامه‌ای از محمود عباس دریافت کردم که مربوط به تعویق آن تا زمان برگزاری شورای مرکزی بود.

وی با  قدردانی از موضع رئیس تشکیلات خودگردان در این زمینه در عین حال گفت: همچنان بر استعفای خود تا پایان سال با احترامی که برای سازمان‌ها و قوانین جاری آن قائل هستم، اصرار دارم و در این راستا تاکید می‌کنم که هیچ وقت درخواست هیچ پست و مقام یا امتیازی نکرده ام و تنها هدفم خدمت به ملت، سرزمین و مساله فلسطین بوده است.

وی همچنین خواستار انجام اصلاحات و کارآمدسازی سازمان آزادیبخش و احیای اختیارات آن و محترم شمردن وظایف کمیته اجرایی شد که به گفته عشراوی که در حال حاضر از به حاشیه رانده شدن و عدم مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها رنج می‌برد.

عشراوی افزود: باید قدرت به صورت دموکراسی و از طریق انتخابات دنبال شود و نظام سیاسی فلسطین نیازمند احیای بخش‌های مختلف و مشارکت جوانان و زنان و مردان در تصمیم‌گیری‌ها است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس