کد خبر 1153925
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
رمزگشایی 223 فقره سرقت در مشهد - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی مشهد از اجرای مقتدرانه و ضربتی هشتمین طرح عملیاتی ثامن در این شهرستان با تاکید در حاشیه شهر خبر داد و گفت: ۲۲۳ فقره سرقت در مشهد رمزگشایی شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی ساداتی اظهار کرد: با بررسی صورت گرفته در گزارش‌های شهروندان به فوریت‌های پلیسی و مطالعات میدانی، هشتمین طرح عملیاتی ثامن با محوریت ارتقای امنیت شهروندان در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد به مدت ۱۵ ساعت اجرا شد.

وی افزود: در اجرای ضربتی این طرح گسترده مناطق از قبل شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی پاکسازی و ۱۳۵ متهم پرونده‌های سرقت و دیگر جرایم دستگیر با رمزگشایی ۲۲۳ فقره انواع سرقت ۱۳ دستگاه خودرو و ۱۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز توقیف و به مالکان آن تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در اجرای این ماموریت همچنین ۳۴ پارک و بوستان محله نیز در مناطق حاشیه شهر پاکسازی شدند، همچنین، با دستگیری ۲۴ متهم به توزیع مواد افیونی ۷۶ کیلو و ۳۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

صارمی ساداتی با اشاره به تداوم طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد به خصوص مناطق حاشیه‌ای این کلان شهر، گفت: از شهروندان قانون مدار انتظار داریم ضمن توجه به توصیه‌های کنترلی و مراقبتی پلیس در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و دیگر جرایم در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا پیگیری لازم از سوی خادمان نظم و امنیت در پلیس مشهد به عمل آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    5 1
    فساد اخلاقی و اجتماعی تو مشهد غوغا میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس