کد خبر 1153826
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
بازداشت نمایه

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری ششمین عضو شورای اسلامی شهر ساری و محکومیت شهردار سابق بابلسر خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)  دستگیر شد، حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر  صادر شده است.

ببینید:

فیلم/جزییات دستگیری مدیران متخلف شرکت گاز و شهرداری ساری

وی افزود: شهردار سابق بابلسر (م-ش) به اتهام ارتشا، به پنج سال حبس، ۷۴ ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر استان محکوم شد.

اکبری خاطرنشان کرد: دو عضو شورای اسلامی و دهیار روستای ملاکلا در سرخرود به اتهامات اخذ رشوه و صدور پروانه‌های ساختمانی در ۱۳ هکتار از اراضی خارج از بافت و جعل پروانه‌های متعدد ساختمانی  دستگیر شدند.

وی ادامه داد: بعد از دستور مرجع قضایی، سازمان اطلاعات سپاه به بررسی مراتب پرداخته و اسناد و مدارک لازم تهیه و نامبردگان بعد از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند.

رئیس کل دادگستری مازندران با تأکید بر مبارزه سریع، قاطع وبی اغماض با انواع فساد، گفت: واکنش دستگاه قضایی استان نسبت به هرگونه فساد اداری، مالی و تضییع اموال عمومی، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    10 1
    شوراهای شهر و شهرداریها رو تعطیل کنن بهتره. هر روز یه گند از یه شهر بلند میشه
  • سعید IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    3 1
    در ارتباط با تخلفات اعضای شورای شهر و شهرداران تنها راه حل جامع و مطمئن این هست که::قوه قضائیه به مطبوعات اجازه بده بر کار آنها نظارت کنند و در صورت مشاهده تخلف بتونن آزادانه تخلف رو در مطبوعات اعلام کنند.والسلام
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    شهرداری میشناسم به وضع فجیعی ! ،نمیدونم چرا سیستم اجازه رشد این افراد ! رو میده
  • ڪیان IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    دایی‌بنده‌عضو‌شورای‌شهر‌شهرستان....هست.باید‌بنشینید‌پای‌حرفاش از‌بی‌عملگی‌شورای‌شهر‌وفسادی‌ڪه‌زیرپوستی‌بیداد‌میڪنه! آقای‌رییسی‌باید‌به‌این‌معضل‌هم‌ورود‌ودستوربررسی‌بدن‌وگرنه‌تا‌بتونن بیت‌المال‌رو‌چپاول‌میڪنن‌ودوره‌شون‌تموم‌میشه‌ودست‌عدالت‌بهشون‌ نمیرسه
  • ناشناس SE ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    فساد در شهرداری وشورای شهر مخصوصا نواحی شمال کشور بیداد میکنه،میگن رفته کارتخوان شخصی خودشو گذاشته بود ...
  • مسلمان IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    ظاهرا شوراها اصلا موفق نبودن بلکه زمینه وجود مشکلات مالی،و غیره در شهرداریها شدن بهتر از کلا در سطح کشور شوراها منحل شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس