کد خبر 1411225
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
ماجرای انفصال از خدمت شهردار اهواز چه بود؟

امروز تصویرِ حکمی مبنی بر انفصال از خدمت رضا امینی شهردار اهواز دست‌به‌دست در فضای مجازی چرخید.

به گزارش مشرق، امروز تصویرِ حکمی مبنی بر انفصال از خدمت رضا امینی شهردار اهواز دست‌به‌دست در فضای مجازی چرخید. حکمی که در آن عنوان شده بود که شهردار اهواز دارای شاکی خصوصی است و توسط دستگاه دیوان عدالت اداری حکم انفصال از خدمتش صادر شده است. اما اصل ماجرا چه بود؟

بر اساس پیگیری‌ها، در حدود ۸ سال پیش یکی از شهروندان اهوازی طی شکایتی به دادگاه، خواستار ابطال پروانه یک ساختمان طبقاتی واقع در جاده ساحلی اهواز می‌شود و از آنجایی که بحث ساخت‌وساز به میان می‌آید، موضوع به شهرداری ارتباط پیدا می‌کند.

در عین حال، بنا بر رای بدوی دادگاه، شکایت مورد نظر رد می‌شود و دادگاه درخواست ارائه دفاعیه از سوی شهرداری می‌کند که این دفاعیات توسط اداره‌ی حقوقی شهرداری تسلیم دادگاه می‌شود.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، قاضی در صدور رای تجدید نظر باز هم به موضوع انفصال از خدمت شهردار اشاره می‌کند با این استدلال که ارائه دفاعیه باید توسط شخص شهردار انجام شود و این درحالی که ادله قانونی پیش‌تر توسط اداره حقوقی، به عنوان نماینده شهردار و شهرداری اهواز ارائه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    اينا بايد محاکمه بشن و به شديدترين شکل مجازات بشن،تا درس عبرت بشن براي بقيه مديرا که اگه بي کفايتن پست نگيرن، بعد فقط انفصال از خدمت ميشن، که چند وقت ديگه که آب ها از آسياب افتاد برگردن سرکار؟؟؟
  • فیصل IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    0 0
    خدا وکیلی بجای کمک به این شهردار زحمت کش حکمه انفصال بهش میدید بقران زشت بابا چرا دوس نداریم یکی صادقانه کار کنه برا این شهر خراب شده هر چی دوزدو گرفت قانون کار برای شهرداری اهواز گذاشت اقای امینی داره صادقانه زحمت میکشه مردم مسئولین بهش کمک کنید چرا باهش کج میرید از خدا بترسید
  • اهوازی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    شهردار یک ساله اومده اهواز شکایت مال هشت ساله پیشه، به این اقا چه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس