انتقاد نُجَباء از سرکوب خشونت‌بار تظاهرکنندگان در اقلیم کردستان

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء از سرکوب خشونت‌بار تظاهرکنندگان در شهرهای شمالی عراق، انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی با انتقاد از سرکوب خشونت‌بار تظاهرکنندگان در شهرهای شمالی عراق نوشت: برای برخی، انسانیت و ملی‎‌گرایی تنها زمانی مفهوم دارد که با پروژه توطئه علیه کشور هم‌خوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

شیخ «علی الأسدی» ضمن ابراز تأثر از اینکه شهروندان سلیمانیه و سایر مناطق اقلیم کردستان به‌سادگی کشته می‌شوند و کسی از آنان حمایت نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: علت این سکوت آن است که معترضان نه با سفارت دسیسه‌گر [آمریکا] همراهند و نه مزدورانی هستند که برای خرابکاری و آشوب پول گرفته باشند.

وی کسانی را که علی‌رغم شعارهای ملی‌گرایانه، خاموشی پیشه کرده‌اند، مورد ملامت قرار داد و افزود: متأسفانه عملکرد برخی مقامات ارشد عراق در خدمت منافع اربابان‌شان در سفارتخانه [آمریکا] است و دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمانده که بازیگر اصلی این صحنه، هنجارشکنان حکومتی هستند که کوتوله‌های سفارت را به تحرک وامی‌دارند.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان از کلیه دغدغه‌مندان خواست که پیگیر و مدافع حقوق شهروندان سرکوب‌شده عراق از جمله اقلیم کردستان بوده و ضمن پایبندی به مسئولیت‌های اخلاقی و ملی، از رفتارهای منفعت‌جویانه و گروه‌گرایانه نهادهای دولتی و کارگزاران‌شان بر حذر باشند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    3 1
    زنده باد این مرد باید سفارتشیطان بزرگ در عراق بسته شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس