کد خبر 1153338
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

درباره‌ی درب ضد سرقت چه می‌دانید؟ فناوری و مهندسی پیشرفته در ساخت انواع درب ورودی، درب ضد حریق ، درب لابی، درب اتاق و....به جایی رسیده است که ایران در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان درب ضد سرقت به شمار می‌رود. به همین جهت با افزایش تعداد درب ضد سرقت موجود در بازار و ظاهر زیبا و مدرن آن‌ها بسیاری از افراد مایلند برای منازل خود، درب ضد سرقت خریداری کنند. دلایل زیاد وجود دارد که ثابت می‌کند بهترین نوع درب برای منازل فقط و فقط درب ضد سرقت است، که در ادامه به تفصیل بررسی خواهد شد.

با خرید درب ضد سرقت، امنیت را به خانه بیاورید!

مدرن‌ترین نوع درب‌ها که از چند لایه قوی و مستحکم ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های چند زبانه و چند جهته‌ای هستند که هیچ سارقی نمی‌تواند آن را بگشاید. این نوع درب‌ها که بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید می‌شوند، می‌تواند به عنوان درب ورودی منازل یا در ادارات  مورد استفاده قرار بگیرند. مزیت بزرگ درب ضد سرقت آن است که در صورت بسته بودن یک خانه را درست مثل یک گاو صندوق می‌کند که بدون کلید باز نخواهد شد. به همین نصب درب ضد سرقت برای اهالی منزل و خانواده آرامش خاطر و امنیت را به بار خواهد آورد. محل کار از نظر حفاظتی دارای اهمیت خاصی بوده و خانه محل آرامش و آسایش است، به همین علت خرید درب ضد سرقت برای هر دو محل کاملاً مناسب و یا حتی ضروری می‌باشد.

اصلی‌ترین ویژگی‌های ساختاری درب ضد سرقت

به طور قطع هر فردی برای خرید این نوع درب‌ها نیازمند آن است که اطلاعات کاملی از جنس، ساختار و انواع درب ضد سرقت داشته باشد، از این رو این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهترین نوع درب را تشخیص داده و خریدی خوب را تجربه کنید. اصلی‌ترین ویژگی‌های ساختاری درب‌های ضد سرقت به شرح زیر می‌باشند:

  1. اولین و بزرگترین علتی که مانع ورود افراد بیگانه یا سارقین به محل‌هایی که درب ضد سرقت دارند، وجود ورق فلزی مقاومی است که در میان لایه‌های درب قرار داده می‌شود.
  2. انواع درب‌ عایق صدا و عایق حرارت هستند، زیرا در ساخت آن‌ها از سنگ پشم نسوز بهره برده‌اند. با وجود اینکه درب ضد سرقت، ضد حریق نیز هست، اما در صورت بروز حادثه آتش نشانان می‌توانند به محل ورود کنند.
  3. همانطور که گفته شد این نوع درب‌ها دارای قفل‌هایی فوق‌العاده قوی هستند.
  4. وجودن پلاستیکی دور درب که مانع ورود گرد و غبار می‌شود یا داشتن چشمی برای شناسایی افراد پشت درب از دیگر ویژگی‌های درب ضد سرقت است.
  5. ظاهر این نوع درب‌ها نیز بسیار شکیل و مدرن است، به همین جهت میزان فروش درب ضد سرقت و ضد حریق بسیار بالا خواهد بود. زیرا این نوع درب‌ها هم با کیفیت و ایمن هستند و هم زیبا و مدرن جلوه می‌کنند.

درب ضد سرقت چه تفاوتی با درب معمولی دارد؟

اگر بخواهید به اهمیت خرید درب ضد سرقت به جای درب‌های معمولی پی ببرید، می‌بایست تفاوت‌های بارز آن را با درب‌های معمولی نیز بدانید. اولاً درب‌های معمولی مقاومت پایینی دارند و قفل‌های آن به آسانی باز خواهد شد، این در حالی است که درب ضد سرقت از مقامت بسیار بالا و قفل‌های امنیتی برخوردار است. درب معمولی به هیچ وجه عایق صدا، سرما و گرما نمی‌باشد، در حالی که درب‌ ضد سرقت بر خلاف این موضوع است. افزون بر این عمر درب‌های معمولی تقریباً کوتاه می‌باشد ولی درب‌های ضد سرقت هرگز رنگ خرابی را نخواهند دید.

تنوع ساخت درب‌های ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت از نظر جنس دارای تنوع هستند و هر یک از آن‌ها برای استفاده در مکان‌های خاص مناسب می‌باشند. سه مدل دسته بندی برای  درب ضد سرقت از نظر جنس وجود دارد که از نظر ترکیب ساخت با یکدیگر تفاوت دارند:

  • درب ضد سرقت از جنس فلز:

به جرئت می‌توان گفت، این نوع درب ضد سرقت برای مراکز نظامی و مراکز امنیتی که مدارک و تجهیزات مهمی را پوشش می‌دهند، کاملاً مناسب است. به درب‌هایی که بدنه و پوسته‌ی رویی آن از جنس فولاد گرم ساخته می‌شود، درب ضد سرقت فلزی گفته می‌شود. مقاومت و استحکام درب‌های فلزی بسیار بالا بوده و اتفاقاً ظاهر زیبایی نیز دارند؛ چراکه رویه‌ی درب با رنگ‌های کوره‌ای رنگ می‌شود.

  • درب ضد سرقت از جنس استیل:

مهندسان و مبتکران در زمینه ساخت انواع درب ضد سرقت توانسته‌اند، درب‌هایی را از جنس استیل ضد زنگ تولید و روانه بازار کنند که با ترکیب کردن ساخت آن با شیشه تبدیل به یکی از زیباترین انواع درب خواهد شد. مقاومت درب‌های از جنس استیل نیز مانند سایر انواع بالا بوده و امنیت کافی را برقرار می‌سازد.

  • درب ضد سرقت از جنس چوب:

به آن دسته از درب‌های ضد سرقت که با استفاده از لایه‌ی مقاوم فلزی ساخته شده، اما با یکی از ورق‌های mdf، pvc، hdf روکش می‌شوند، درب ضد سرقت چوبی می‌گویند. این دسته از انواع درب ضد سرقت تنوع بسیار بالا و البته طرفداران زیادی دارند؛ چراکه عنصر چوب فضا را گرم و جذاب می‌کند. به همین جهت بهترین گزینه به عنوان درب ورودی منازل همین مدل از انواع درب ضد سرقت است.

درب ضد سرقت ایرانی یا خارجی؟ مسئله این است!

بدیهی است که ساخت درب ضد سرقت تبدیل به یکی از مهم‌ترین تولیدات در کشورهای مختلف شده باشد؛ چراکه این نوع درب‌ها درصد بالایی طرفدار دارند. از میان انواع درب ضد سرقت، درب‌های چوبی محبوبیت بیشتری یافته‌اند، در حال حاضر سه نوع درب ضد سرقت از نظر کشور سازنده در بازار وجود دارد:

  1. دسته‌ی اول از درب‌های ضد سرقت که از نظر درجه کیفی، درجه یک محسوب می‌شوند، درب ضد سرقت ترک است. این نوع درب‌ها که از کشور ترکیه به ایران وارد می‌شوند با متریال و مواد فوق‌العاده عالی ساخته می‌شوند و در جهان محبوبیت دارند. از نظر قیمت نیز درب ضد سرقت تُرک نیز از سایر انواع آن گران‌تر است.
  2. در درجه دوم از انواع درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ایرانی قرار دارد که درجه کیفی آن به اندازه‌ی درب تُرک بالا است. البته این افتخار در ایران وجود دارد که تمامی متریال مورد نیاز ساخت درب ضد سرقت تولید داخل می‌باشد. به همین جهت قیمت آن کمی از نوع ترک کمتر است.
  3. سومین نوع از درب‌های ضد سرقت، ساخت کشور چین است که از نظر کیفی در رده‌ی متوسط قرار دارند. از آنجا که درب‌های ضد سرقت چینی قیمت ارزانی دارند، میزان فروش درب ضد سرقت چینی زیادتر از سایر انواع آن است.

مهم‌ترین بخش در هنگام خرید درب ضد سرقت آن است که به دنبال یک فروشگاه معتبر و مطمئن باشید، زیرا وجود بزهکاران  در بازار موجب می‌شود که به راحتی نتوانید درب‌های باکیفیت را خریداری کنید. بنابراین یافتن یک فروشگاه مطمئن می‌بایست اولویت اول شما واقع شود.

از کادر فروش درب ضد سرقت مشاوره بگیرید!

اگرچه قیمت درب ضد سرقت برای افراد بسیار مهم بوده و ممکن است کمی گران به نظر بیاید، اما با یک مشاوره صحیح می‌توان هزینه‌ها را مدیریت نمود. قمیت درب‌ ضد سرقت چینی از یک میلیون تا 3 میلیون می‌باشد و قیمت انواع ایرانی خارجی بین 3 تا 6 میلیون تومان است. اما اگر قصد خرید درب ضد سرقت دارید می‌توانید از کادر فروش درب ضد سرقت در یک فروشگاه مشاوره بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. از طرفی برای مدرن کردن منازل خود با این نوع درب‌ها می‌توانید برای اتاق خواب‌ها و درب‌های داخلی منزل از درب چینی استفاده کنید و برای درب ورودی منزل از درب ضد سرقت ایرانی یا ترک را خریداری کنید. به این صورت در هزینه‌های خود مدیریت کرده‌اید.

بهترین فروشگاه درب ضد سرقت کجاست؟

یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش درب ضد سرقت فعالیت دارد، شرکت اتحاد درب است. این شرکت با سابقه انواع مختلفی از درب‌های ضد سرقت، درب لابی و... تولید و روانه بازار می‌کند. شرکت اتحاد درب با راه اندازی یک وبسایت رسمی اقدام به فروش اینترنتی درب‌های خود به قیمت کارخانه کرده است، این اقدام شرکت اتحاد درب یک امتیاز ویژه برای خریداران محسوب می‌شود. به طور قطع خرید درب ضد سرقت به قیمت کارخانه هزینه‌ی کمتری در بر خواهد داشت.

برای خرید اینترنتی از اتحاد درب چه مراحلی باید طی شود؟

  • در مرحله نخست مشتری یا سفارش دهنده می‌بایست با شرکت تماس حاصل فرماید، سپس شرکت کارشناس خود را برای بررسی محل نصب درب ضد سرقت به آدرس مشتری ارسال خواهد کرد.
  • در مرحله بعد و پس از انجام بررسی‌های دقیق قیمت نهایی با تمام مخارج فاکتور شده و برای مشتری ارسال خواهد شد.
  • سپس مشتری مبلغ را به حساب شرکت واریز کرد، سند پرداخت خود را ارائه می‌کند.
  • در مرحله آخر درب مورد نظر به همراه نصاب برای آدرس مشتری ارسال و سپس نصب می‌گردد.

بنابراین به همین راحتی و از طریق اینترنت می‌توانید درب‌های ضد سرقت باکیفیت و مرغوب را برای منزل یا محل کار خود خریداری کنید. البته ناگفته نماند که شرکت اتحاد درب قادر است درب را در اندازه‌های مختلف برای شما تولید کند، اما تولید یک درب چند روزی طول خواهد کشید. این شرکت با به کارگیری مهندسان حرفه‌ای خود توانسته است تولیدات خود را با بالاترین درجه کیفی ارائه کند تا رضایت مشتریان را همواره به همراه داشته باشد. با مراجعه به وبسایت اتحاد درب علاوه بر امکان خرید می‌توانید درباره‌ی انواع تولیدات این شرکت کسب اطلاعات کنید و سپس خرید خود را نهایی نمائید....


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس