کد خبر 1153192
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
برنامه آسیایی پرسپولیس منتظر راستی آزمایی ذوب آهن اصفهان

کادر فنی پرسپولیس همچنان منتظر تایید قطعی برگزاری بازی این تیم با ذوب آهن اصفهان است.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فردا تست راستی آزمایی خود در خصوص ابتلا به بیماری کرونا را انجام خواهند داد تا سازمان لیگ فوتبال ایران صبح چهارشنبه درباره برگزاری دیدار این تیم با پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر ایران تصمیم گیری کند.

کادر فنی پرسپولیس که اصرار به برگزاری این بازی دارد برای عدم ایجاد حاشیه، قصدی برای صحبت درباره آن ندارد اما برنامه ریزی تمرینی پرسپولیس را منوط به بازی با ذوب آهن کرده است.

بیشتر بخوانید:

سمیعی: شکایت‌های النصر برای به هم زدن تمرکز ماست

یحیی گل محمدی علاقه به حفظ شرایط بازیکنان خود در فضای مسابقه دارد اما اگر امکان برگزاری بازی با ذوب آهن نباشد و حریف تدارکاتی مناسبی را برای سرخ‌ها پیدا نکند دو جلسه تمرینی فشرده را برای این تیم در نظر خواهد گرفت که طی آنها بازی درون تیمی انجام دهند.

با این حال مربیان پرسپولیس منتظر تصمیم گیری سازمان لیگ فوتبال درباره این دیدار هستند تا بتوانند بازیکنان پرسپولیس را برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۲ آذرماه طبق اعلام قبلی سازمان لیگ با ذوب آهن بازی می‌کند. این تیم ۲۹ آذر نیز دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را مقابل قهرمان منطقه شرق در کشور قطر انجام خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس