کد خبر 1152942
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اتفاقات مهمی ‌در راه است. ساخت درونی قدرت ملی، در حال ‌ترمیم و تقویت دوباره از ابعاد اجتماعی و حاکمیتی است؛ و حال آنکه طیف مأمور غرب کوشیدند انشقاق و بی‌هنجاری را ترویج کنند. مجلس در اقدامی مهم، مصوبه‌ای ضدتحریمی ‌و اجماعی در سطح حاکمیت را تدارک کرد.

البته زمانی طولانی به تدارک طرح گذشت؛ اما بحمدلله موفقیت حاصل شد. همین، موجب دستپاچگی طیفی شده که گفتند مصوبه برای کارشکنی علیه مذاکره با بایدن بوده و شورای عالی امنیت ملی در جریان نبوده؛ و حال آنکه طرح مربوط به چهار ماه قبل است و به تصریح دبیرخانه، طرح با هماهنگی و تایید شورا تهیه شده است.

تقلای جریان نفوذزده (نشتی بشکه) از کدام هراس غرب حکایت می‌کند؟ در دو سال اخیر تحولات مهم و پیشروانه‌ای در دستگاه قضایی و مجلس شورای اسلامی پدید آمده و در حال تقویت اعتماد عمومی است. اینکه می‌شود اراده‌ها و ظرفیت‌های معطل را به میدان آورد و گرفتاری‌های ناشی از تعلیق و امید به دشمن را برطرف کرد. این امید شکل گرفته که نسیم تغییر و بهبود روند، به دولت هم برسد.

در مقابل خود، مقاومتی سرسختانه برای تداوم فرصت‌سوزی دیده می‌شود. ماه‌هاست برخی محافل غربی نسبت به دو احتمال هشدار می‌دهند؛ اینکه دولت - چنانکه مطالبه رهبری است- مسیر خود را اصلاح کند؛ و مردم در انتخابات هفت ماه بعد، مدیریتی پُرانگیزه و اهتمام را سر کار بیاورند. در این روند، انتقام خون شهیدان ‌ترور که جای خود دارد؛ با اتحاد و اتفاق می‌توان دشمن را دچار شکست‌های راهبردی کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    3 0
    نشتی بشکه تعبیر بسیار رسا و زیبا برای جریان نفوذ است.در حقیقت این جریان آخرین امید غرب در ایران است.غرب از قدرت گرفتن ایران عزیز با الگوی حاکمیتی اسلام ناب بشدت در هراس است. تنفس مصنوعی افساد طلبان با تمام توان دردستور‌کارغرب قرارگرفته و گاهی از لابلای روزنامه ها‌ ی‌ آنان گریزی هم برای‌ فتنه زده می شود اگر انشا اءلله اقبال مردم به نیروهای انقلابی و جهادی کامل شود.آنوقت باید شاهدیک ابرقدرت نو ظهور درجهان‌بود.
  • فرید IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    5 2
    همه چیز بستگی به بصیرت مردم داره، اگر این مردم همون مردم گول خور ملسی که به تحریک یه مشت سلبریقی و درپیتی و به طمع کنسرت و استادیوم 23 میلیون رای بی زبون رو حروم صندوق روحانی و افساد طلب ها کردن نباشن جای امیدواری هست
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    6 0
    با یک پارچگی واتحاد می توان هر دشمنی را به زانو درآورد
  • Majid IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    سلام آخه من نمیدونم این اروپا چه گلی به سر مازدن که هی دنبال انها میدویم بجای این همه دویدن ونبال این آدمهای اراجیف که ارزنی هم حیفه تبادلشون کنیم توخودکشور دنبال میکردیم همون میشودیم که الان مثل .چین واینا میشدیم که آمریکا ازش ترس وواهمه داره خداوکیلی بیایین لج اجباری دوربذاریم کشور اریاییهایمون مثل زمان همخامنشیها وساسانیها به همه کشورها گسترش بدیم شما چه فکری میکنین اینجور بهتر نیست ؟
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند مواظب ستون پنجم داخلی باشید پابوس تمام خدمت گذاران واقعی ایران عزیز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس