کد خبر 1152936
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
وعده نامزد ریاست باشگاه بارسلونا درباره آینده مسی

یکی از دو نامزد اصلی ریاست باشگاه بارسلونا درباره حفظ لیونل مسی در این تیم به هواداران و اعضای باشگاه وعده‌هایی داد.

به گزارش مشرق، ویکتور فونت یکی از دو نامزد اصلی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا (به همراه خوان لاپورتا) ادعا کرد در صورتی که او رأی بیاورد و رئیس باشگاه شود، لیونل مسی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا ماه میلادی آینده برگزار می‌شود و ویکتور فونت جزو نامزدهایی است که شانس زیادی برای جانشینی خوسپ ماریا بارتومئو رئیس مستعفی باشگاه دارد. بزرگترین چالش او در صورت پیروزی در انتخابات متقاعد کردن لیونل مسی برای ماندن در بارسلوناست.

بیشتر بخوانید:

مسی دیگر آن فوتبالیست سابق نیست

مسی تنها تا پایان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و با توجه به اظهاراتش در تابستان، زمانی که از باشگاه به صورت رسمی درخواست جدایی کرد، بعید نیست که در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد نوکمپ را ترک کند که در این صورت باشگاه، هم از وجود خودش محروم خواهد شد و هم از درآمد هنگفتی که در صورت موافقت با فروشش می‌توانست کسب کند.

ویکتور فونت درباره آینده لیونل مسی گفت: ما مفتخریم که بهترین بازیکن تاریخ باشگاه بارسلونا را در تیم‌مان داریم. رابطه میان بارسا - مسی باید رابطه‌ای استراتژیک باشد. اگر مسی را از دست بدهیم، هزینه‌اش خیلی سنگین خواهد بود. اگر من در پایان فصل به‌عنوان رئیس انتخاب شوم، مسی قراردادش را تمدید خواهد کرد. برای من آزاردهنده است که می‌بینم بعضی بارسایی‌ها به تعهد مسی شک کرده‌اند. باید انصاف را رعایت کرد و به تمام کارهایی که مسی برای تیم ما انجام داده است، فکر کنیم. می‌دانم که وضعیت تیم خوب نیست و پروژه‌ای هم وجود ندارد، اما مسی هنوز هم بهترین بازیکن دنیاست. مسی چه رفتاری نشان داده است که نشانه‌ای از عدم تمایل او به ماندن در باشگاهی باشد که بیش از همه آن را دوست دارد؟ بعضی‌ها اعتمادشان را به بهترین بازیکن دنیا از دست داده‌اند و این حق او نیست.

فونت سپس وعده قدیمی‌اش را تکرار کرد و گفت اگر رئیس بارسلونا شود ژاوی هرناندس هافبک سابق بارسایی‌ها را به‌عنوان سرمربی استخدام خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ژاوی برای بارسایی‌ها یک فرد بی‌نظیر است، اما ما نباید به او به‌عنوان یک گزینه کوتاه مدت فکر کنیم بلکه باید روی او به‌عنوان گزینه‌ای بلندمدت‌ حساب کنیم. ژاوی می‌تواند خیلی کارها در این تیم انجام دهد. اگر کسی باشد که در این برهه بد باشگاه بتواند برای تیم کاری انجام دهد، اوست و این هم به خاطر جایگاهش در تیم و قدرت رهبری و ارتباط برقرار کردنش است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس