کد خبر 1152479
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
مسی دیگر آن فوتبالیست سابق نیست / بررسی وضعیت آشفته ستاره بارسلونا

لیونل مسی با فصل‌های گذشته فاصله بسیار زیادی پیدا کرده و از لحاظ روحی و کیفی به یک فوتبالیست معمولی بدل شده است.

به گزارش مشرق، مسی حالش خوب نیست و کاملاً‌ با سال‌های گذشته چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ کیفی فاصله زیاد دارد. سال‌های گذشته مسی، یک تنه ضعف‌های بارسلونا را به دوش می‌کشید و تیم را به مسیر قهرمانی می‌رساند. اما این فصل آن انگیزه را ندارد. شاید به خاطر رفتن سوارس از تیم باشد یا شاید به خاطر اینکه نگذاشتند تابستان از بارسلونا برود.چیزی که مشخص است، این بوده که مسی با آن فوتبالیست همیشگی فاصله زیادی دارد.

آمارها هم چنین مسئله‌ای را تایید می‌کنند و گویای عملکرد ضعیف مسی در این فصل رقابت‌های بارسلونا هستند. در بازی شب گذشته مقابل کادیز، مسی 29 توپ از دست داد و یکی از ضعیف‌ترین روزهای فوتبالی خودش را به ثبت رسانید. مسی در 16 بازی لالیگایی اخیر خود در مسابقات خارج از خانه تنها 2 گل به ثمر رسانده است که آن هم به فصل گذشته و بازی مقابل آلاوس و مایوروکا باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

سرپرست بارسلونا: باید مسی را می‌فروختیم

چنین آماری شاید برای یک فوتبالیست اصلا ضعیف حساب نشود ولی وقتی صحبت از مسی می‌شود، این آمار شکل و شمایلش تغییر خواهد کرد. او در 13 بازی اخیر خود تنها 7 گل زده که برای این بازیکن یک آمار نه چندان خوب محسوب می‌شود. از این 7 گل، 5 گل با پنالتی به ثبت رسیده و فوق ستاره بارسلونا اصلاً نتوانسته در جریان بازی بدرخشد.

صحبت‌های خارج از زمین می‌تواند روی عملکرد مسی تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال کارلس تاسکتس، مدیر سابق بارسلونا گفت که برای اقتصاد باشگاه باید او به فروش برسد.

به نقل از مارکا، طبیعی است که بازیکن از وضعیت خودش ناراحت باشد. او  به دلیل اتفاقاتی که در باشگاه افتاده دیگر خوشحالی سال‌های گذشته را ندارد. همانطور که پیشتر گفته بود که خسته شده است از اینکه مشکلات بارسلونا تنها روی دوش او می‌افتد.

نیمار در بازی چهارشنبه شب، پس از پیروزی مقابل منچستریونایتد صراحتاً اعلام کرد که فصل آینده در کنار مسی بازی می‌کند. با توجه به مشکلات اقتصادی بارسلونا، به نظر نمی رسد که نیمار راهی نیوکمپ شود و بلکه پاریس خود را مهیای جذب مسی می‌کند. البته شب گذشته لئوناردو اظهار داشت که اکنون صحبت در خصوص خرید مسی نیست و باید به او و باشگاه آبی‌اناری احترام گذاشت.

اما چیزی که مشخص است این بوده که مسی خود را بیرون از بارسلونا می‌بیند. نگرش او از تابستان که می‌خواست تیم را ترک کند تغییر نکرده و شاید باید انتظار داشته باشیم که تابستان 2021 مسی به تیمی دیگر برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    1 7
    علت اصلیش نبود تماشاگره چون انگیزه بهش نمیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس