کد خبر 1152909
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، مهندسی نصیر ماشین و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های قاسم ایران، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۰هزار و ۵۱۲واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۲هزار و ۹۷۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲۲میلیارد و ۶۲۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲۰هزار و ۴۰۷میلیارد تومان در ۲ میلیون و ۵۶۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار سهام

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بهنوش ایران، مهندسی نصیر ماشین و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، بیمه آسیا و نوش مازندران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۸۹۱میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۹۱۳میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۳۲ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۱۷۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های قاسم ایران، فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، توکاریل و بیمه زندگی خاورمیانه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس