ذوالنور

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شواری اسلامی گفت: بخش دفاعی مهمترین رکن کشور است و عزم مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور جزم است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، با تأکید بر ضرورت توجه به بودجه دفاعی کشور، گفت: بخش دفاعی مهمترین رکن کشور است و ما نباید اجازه دهیم که موضوع دفاع در کشور تضعیف شود.

بیشتر بخوانید:

موافقت مجلس با بررسی دوفوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها

وی بیان کرد: عزم مجلس شورای اسلامی به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تقویت بنیه دفاعی و حل مشکلات بخش دفاع و نیروهای مسلح جزم است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به بودجه دفاعی کشور برای مجلس موضوعی بسیار حائز اهمیت است و در پیگیری این مسئله محکم و راسخ هستیم.

بیشتر بخوانید:

ذوالنور: نظارت‌های برجامی محدودتر می‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته اینکه چقدر منابع اجازه دهد و دولت در تأمین آنچه مورد نظر مجلس در زمینه بودجه دفاعی است، همکاری کند ممکن است کش و قوس‌هایی وجود داشته باشد اما مجلس قطعاً این موضوع مهم را مدنظر قرار خواهد داد.

ذوالنور تأکید کرد: طبیعتاً مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند تا بودجه دفاعی سال آینده کشور مناسب باشد، چرا که با توجه به تهدیداتی که علیه کشورمان وجود دارد، ما معتقدیم بخش دفاع را در نهایت و سرحد توان باید تقویت کنیم و قطعاً در بررسی بودجه ۱۴۰۰ این مسئله مورد توجه جدی نمایندگان قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    9 0
    بسیار عالی دشمنان گرگ صفت ما دارن به شدت روی سلاح های هایپرسونیک کار میکنند و این ها تا دو سال دیگر رسما با تولید انبوه یحتمل وارد زرادخانه های آن ها میشود... بحث های دیگر و تهدیدات نوین دیگری هم هست البته...آن ها صدها میلیارد دلار برای توسعه ی توان نظامیشون هزینه می‌کنند و برای ما هم شاخ و شانه میکشند اگر بودجه ی بخش دفاعی کم باشه که واقعا کمه الان دشمن ممکنه خیالات خام دیگری هم به سرش بزنه...فلذا این طرح برای توجه بیشتر به بخش دفاعی ما بسیار عالی است.
  • یوسف ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    0 1
    ذوالنور: عزم مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور جزم است. جناب ذوالنور از واژه "جزم" استفاده میکند که در رابطه با بنیه دفاعی کشور اشتباه است. جزمگرائی یا دگماتیزم دور از واقعیتهای عینی کشور است. جزمگرائی عبارت است از طرز تفکر غیرانتقادی، غیرتاریخی و متافیزیکی که بر مبنای جزم های (دگم های) روایت شده، یعنی نظرات، براهین و اعتقادات استوار است. جزمگرائی، جزم ها (دگم ها) را بمثابه حقایق همیشه همان و همه جا معتبر تلقی می کند، بدون این که آنها را در شرایط تاریخی ـ مشخص موجود مورد آزمون و آزمایش قرار دهد، بدون این که بر مبنای معارف جدید و تجارب عملی جدید به کنترل محتوای حقیقت آنها و ارزش معرفتی آنها بپردازد. عزم مجلس برای تقویت بنیه دفاعی کشور لازمه بقای کشور است.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
    7 0
    تقویت بنه نظامی کشور لازم است باید بوجه دفاعی کشور بیشر بشه
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    1 0
    خدايا کمک مون کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس