نفت اولین حریف خانگی بالای جدولی استقلال/ بهترین فرصت برای «فکری»

استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان است؛ حریفی که نخستین تیم بالای جدولی است که در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش مشرق، نگاهی به نتایج دیدار استقلال در این فصل نشان می‌دهد آبی‌ها تاکنون دو بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته‌اند و در هر دو مسابقه با رکورد صد درصد پیروزی از زمین خارج شدند.

اما نگاهی به حریفان خانگی آنها نشان می‌دهد شاگردان فکری تاکنون در خانه با دو تیمی بازی کرده‌اند که در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار گرفته‌اند. یعنی ماشین سازی و مس رفسنجان که شاید این نگاه دوم قدری از ارزش امتیازات بازی‌های خانگی آنها بکاهد.

بیشتر بخوانید:

استقلال، ۶ و ۴ را باهم می‌خواهد

آبی پوشان در هفته پنجم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان هستند که این تیم هم امتیاز با استقلال و تنها به دلیل یک گل خورده بیشتر یک پله پایین‌تر از آنها در جدول رده بندی قرار دارد. در واقع صنعت نفت آبادان اولین تیم بالای جدولی است که در ورزشگاه آزادی با آبی پوشان دیدار می‌کند.

این بازی بهترین فرصت برای محمود فکری و تیمش است تا با پیروزی برابر میهمان خود ثابت کنند تنها تیم‌های پایین جدولی نیستند که از آنها در خانه شکست می‌خورند.

آخرین دیدار استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی در نیم فصل اول فصل گذشته انجام شد که استقلال با استراماچونی و صنعت نفت با اسکوچیچ مقابل هم صف آرایی کردند که در آن دیدار آبی پوشان با ۵ گل به پیروزی رسیدند.

دیدار این هفته استقلال و صنعت نفت مربوط به هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه ۱۷ آذر به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس