کد خبر 1151817
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
یحیی بر مدار خوشبختی

درحالی که تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، تمام خواسته های سرمربی این تیم برآورده شده تا سرخ‌ها بی دغدغه عازم دوحه شوند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس ٢٩ آذر باید در حساس ترین بازی دو سال اخیر خود، برابر نماینده شرق آسیا، در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. شاگردان گل‌محمدی که با حواشی مدیریتی فراوان به فینال رسیدند، پس از بازگشت از قطر حواشی بی شماری را تجربه کردند که بخش زیادی از آنها به مسائل مالی اختصاص داشت اما با حضور مدیر جدید به نظر می‌رسد شرایط فرق کرده است.

یکی از خواسته‌های مهم یحیی گل‌محمدی، تسویه حساب طلب بازیکنان و کادر فنی از فصل گذشته بود. با اینکه در دوره مدیریت مهدی رسول‌پناه حدود ٩٠ درصد از اصل قرارداداد بازیکنان پرداخت شده بود، اما بازیکنان و مربیان بابت آپشن‌های قراردادشان (که به خاطر صعود به فینال لیگ قهرمانان درصد قابل توجهی به قراردادشان اضافه شده بود) از باشگاه طلبکار بودند. 

گل‌محمدی انتظار داشت تنها چند روز پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، آپشن‌های قراردادها پرداخت شود اما مشکلات مالی و بحث پرداخت طلب برانکو، اجازه نداد رسول‌پناه در این کار موفق باشد اما حالا با حضور جعفر سمیعی این مهم محقق شده و باشگاه پرسپولیس توانست تمام مطالبات بازیکنان و کادر فنی را از فصل گذشته تسویه کند تا اینگونه یکی از نگرانی‌های بزرگ سرمربی تیم پیش از فینال محقق شود. 

بیشتر بخوانید:

یحیی می‌تواند آینده تیم ملی ما را تضمین کند/ استقلال امیدوار کننده بازی می کند

بحث تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی و کادر فنی‌اش، از دیگر خواسته‌های مهم سرمربی پرسپولیس بود. او که پیش از اعزام به مسابقات غرب آسیا، با باشگاه پرسپولیس صحبت از تمدید قرارداد کرده بود، با توجه به اختلافات موجود این مهم هم در دوره مدیریت پیشین محقق نشد تا با حضور سمیعی در دستور کار باشگاه قرار گیرد. مدیرعامل جدید پرسپولیس در هفته گذشته، توانست قرارداد گل‌محمدی و دستیارانش را برای دو فصل دیگر تمدید کند تا اینگونه یکی دیگر از خواسته‌های مهم سرمربی تیم قبل از بازی فینال اجرایی شود.

جدا از مباحث مالی و داخلی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی که تیمش را برای بازی فینال آماده می‌کند، انتظار هر گونه همکاری را از سوی سازمان لیگ داشت. این سازمان هم تا به حال همکاری خوبی با پرسپولیس داشته و  یکی از مهمترین درخواست‌های گل‌محمدی را جامه عمل پوشاند تا پرسپولیس یک هفته قبل از بازی فینال، دیدار هفته ششم خود برابر ذوب‌آهن را برگزار کند. از طرف دیگر پرسپولیس درخواست داشت تا به خاطر شرایط کرونایی و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی، دیدار این تیم برابر نساجی در تهران برگزار شود که مورد پذیرش نساجی قرار نگرفت و در نهایت سازمان لیگ به خاطر همراهی با پرسپولیس، رای به لغو این دیدار داد.

بررسی همه این شرایط نشان می‌دهد تمام خواسته‌های یحیی گل‌محمدی پیش از بازی فینال اجرایی شده و این باشگاه با آرامش خاصی خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند. حالا تنها نگرانی گل‌محمدی و کادرش، نبود عیسی آل‌کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان در بازی فینال است که احتمالا این مربی برای این موضوع هم راهکار فنی لازم را پیدا خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاسم IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 1
    #بابا مسعود - مامان آذر # #بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر ##بابا مسعود - مامان آذر #

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس