کد خبر 1151768
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
تشریح آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان استقلال/ دیاباته به دربی می‌رسد

پزشک تیم فوتبال استقلال آخرین وضعیت مصدومیت بازیکنان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، مهدی سیاه‌پوش پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت مسعود ریگی اظهار داشت: ریگی دچار دررفتگی شانه شده بود و بلافاصله در جریان بازی او را بیمارستان منتقل کردیم و دستش را جا انداختیم. اکنون هم در حال نرم دوی است و ان‌شاءالله سعی می‌کنیم زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنند او را به بازی‌ها برگردانیم.

وی در مورد سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی نیز توضیح داد: فردا دوباره از پای یزدانی MRI خواهیم گرفت و از هفته بعد نرم دوی را آغاز خواهد کرد. اسماعیلی هم دردی کهنه در زانوی پای خود دارد و در حال فیزیوتراپی است و امیدواریم به بازی بعد او را برسانیم.

پزشک استقلال درباره مصدومیت شیخ دیاباته و اینکه آیا او به دیدار دربی می‌دسد یا خیر، گفت: دیاباته هم در حال مداواست. فکر نمی‌کنم هفته بعد او را داشته باشیم، اما ان‌شاءالله از هفته ششم او را خواهیم داشت و قطعاً به دربی می‌رسد.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلالی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    2 1
    محمود فکری اگه بخواد دربی اینطوری ترکیب بچینه و دقیقه 90 تعویض انجام بده میبازیم لطفا یه فکری درباره ی بازیساز بکن اقای فکری
  • دلارام IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 0
    اینقدر بازیکن داریم ک اصلا هرچه مصدوم بدیم کمه اما مشکل اصلی ارتباط کادر فنی و بازیکنان مانند مجیدی و استرا نیست اصلا نه حس هجوم و خطر روی دروازه ی حریف نه تاکتیک شاداب پارسال درسته فرهاد نایب قهرمانی لیگ و حذفی شد ولی از حق نگزریم بازیهایی زیبا و پر گل و جذابی دیدیم
    • MHE IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      0 0
      احسنت،کاملا درسته
  • فاطمه IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    خداکنه دربی رو ببریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس