کد خبر 1151757
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کیفیت هوای تهران قابل قبول شد/بیشترین دمای هوای پایتخت

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه از یکشنبه تهران سردتر می شود گفت: دمای هوا استان تهران بین ۳ تا ۶ درجه کاهش می یابد.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی در خصوص وضعیت آل و هوایی و جوی استان تهران اظهار داشت: سرمای سیبری تهران را سردتر می‌کند و بر همین اساس از یکشنبه با ورود زبانه‌های پرفشار سیبری به استان تهران، دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه افت پیدا می‌کند.

جلالی با اشاره به اینکه وقوع یخبندان شبانه و صبحگاهی در شهرستان‌های شمالی استان دور از انتظار نیست گفت: در ارتفاعات بالادست استان این شرایط در طول روز نیز تداوم پیدا می‌کند و هوای سرد تا پایان هفته آتی با شدت و ضعف در استان ماندگار خواهد بود.

وی عنوان داشت: دمای پایتخت طی بامداد سه شنبه ۱۸ آذر، به محدوده یک درجه نزدیک خواهد شد و بارش‌های متناوب را از امشب در تهران خواهیم داشت و تا بعد از ظهر شنبه با عبور امواج کم دامنه بارشی شرایط برای بارندگی در مناطق مختلف استان و پایتخت مهیا می‌باشد که باید اعلام کنیم بارش در ارتفاعات شمالی استان به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در خصوص مجموع بارش ۲۴ ساعت گذشته شهرهای استان تهران نیز بیان داشت: بارش باران در آبعلی ۹.۶ میلیمتر، لواسان ۸.۲ میلیمتر، دماوند ۶ میلیمتر، فیروزکوه ۵.۲ میلیمتر، شمیران ۴.۸ میلیمتر، شهریار ۳.۹ میلیمتر، مهرآباد ۲.۶ میلیمتر، چیتگر ۱ میلیمتر، فرودگاه امام ۰.۲ میلیمتر و ورامین ۰.۱ میلیمتر تخمین زده شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    هواشناسی اشتباه می کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس