کد خبر 1151689
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی آموزش سوادسایبری نوشت: وقتی در مورد سازمان جاسوسی موساد حرف می‌زنیم و سرمایه گذاری آنها بر روی نیروی انسانی جهت تقابل با ایران همیشه متهم می‌شویم به توهم توطئه و بزرگ کردن رژیم صهیونیستی در این فیلم به وضوح می‌بینید که آنها سال‌ها برای تربیت جاسوس و نیروی امنیتی که هدفش کار بر روی ایران است سرمایه‌گذاری می‌کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    23 2
    بيشتر ادمين هاي تلگرام و اينستاگرام هاي ايراني همين اسرائيلي ها هستند و افکار عمومي رو در فضاي مجازي مديريت مي کنند
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      1 1
      رژیم شرور و توطئه گر اسرائیل در فضای مجازی ارتش مجازی پارسی نویس دارند برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی ایرانیان .. خیلی از صفحات ایرانی مشغول اظهار نظر و کامنت گذاشتن هستند با اکانت و نام هاي ایرانی ! از فیسبوک گرفته تا تلگرام و اینستاگرام ......... و ...
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      2 1
      جاسوسان و پارسی نویسان اسرائیل در فضای مجازی با اکانت های دروغین و قلابی ایرانی در صفحات فارسی همتباران افغانستانی هم با نام ایرانی کامنت توهین آمیز و اظهار نظرات منفی اقدام می‌کنند برای ایجاد تفرقه بین ایرانیان و پارسی زبانان منطقه پاره تن ایران زمین .. در مجموع این قوم شرور و توطئه گر از هیچ دشمنی در برابر ایرانیان دریغ نمی‌کنند باید ایرانیان هوشیار و آگاه باشند
  • Mostafa IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    19 0
    موساد از پتانسیل بهاییان ایرانی استفاده زیادی در آموزش زبان فارسی و جاسوسی می برد. بزرگان بهاییت ایران یهودی و یهودی زادهبوده اند .
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      1 0
      قبل از شکل گیری رژیم غاصب و جعلی اسرائیل در منطقه هم ، متاسفانه پیروان بهائیت ( ایرانیان بهایی ) در زمان قاجار و پهلوی هم ابزار و عمله استعمارگران مانند انگلیس بودند برای نفوذ و خرابکاری و جاسوسی و تامین منافع استعمار در ایران ..
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    23 2
    بعد اینجا تا یکی بگه بالای چشم آمریکا یا اسرائیل ابروست، این اصلاحاتچیا و غربگداها بهش تهمت توهم توطئه میزنن!!! آقا جنگله ، رو تو کنی اونور خوردنت!!
    • IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      5 2
      بحث اصولگرل و اصلاح طلب نیست بحث تامین منافع ملی کشورمان در مقابل این رژیم سفاک است. لازم است مدارس ویژه در کشور بصورت تخصصی ادبیات و زبان عبری ایجاد گردد و کشور را برای رصد این رژیم سفاک اماده نمود.
    • بزرگ IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
      0 0
      من عبری می دانم،بیام؟!
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    10 0
    رسما باید وجود نحسشون رو از روی زمین برداشت.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    13 0
    بعد اینجا درس شهید فهمیده و محتوای مربوط به جهاد و شهادت و المان های فرهنگی مربوط به دفاع مقدس را از کتاب بچه ها حذف میکنند. میگن این چیزها جیز است. سند 2030 قشنگ سازماندهی شده است. توله های صهیونیست از بچگی دست به اسلحه می شوند و اینجا بسیج و مسجد را زیر علامت سوال های بزرگی میبرند. آنها (غرب و صهیون) برنامه های بسیار بزرگی برای بچه های ما در قالب های متنوع از سند فرهنگی گرفته تا حتی بازی های کامپیوتری ریخته اند و مسئولان اجرائی ما در خواب زمستانی هستند.
  • کوروش IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    3 0
    چشمتون روشن نامردان اپوزیسیون٬ نامردان فارسی زبان به ظاهر ایرانی٬ وظیفه هر ایرانی وطن پرست هست که خائنین داخلی شناسایی بشوند رحم نکنید در کل تاریخ ما چوب اطمینان به غریبها رو خوردیم و نفوذ کردن و راحت رسوم و سیاست ما را دستکاری کردن ما هرنوع حکومتی در ایران داشته باشیم این سوسکهای خائن ماموریتشونو انجام میدهند کشورهای دیگه مواظب رفتار غریبها هستن و با ماموران امنیتی همکاری میکنن...اگه دست از لجبازی برداریم تمام این سوسکها تموم میشن حالا توله های یتانیابو و ترامپت منفی بزارن
    • IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      1 0
      درود بر شما ، دقیقا" ... مشکل دشمنان ایران نوع حکومت در ایران نیست ، مشکل منو شما ایرانی هستیم .. در مقابل دشمنان میهن و ملت ایران باید متحد و یکپارچه باشیم ..
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 0
    ما مدیون خون پاک شهدا و مقاومت دلیرانه مردم هستیم
  • CA ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 0
    بخش اصلی این برنامه شخصیت پردازی سایبری هست در واقع یک سازمان بسیار بزرگی در داخل بعید از کشورهای لیبرال سالها هست که ضربه سایبری به کشورهای باورمند وارد میکنند. این ارتش سایبری نزدیک به دو میلیون نفر نیرو دارد که بزرگترین بخش مربوط به ایران هست. اینها سفر به تاجیکستان آذربایجان افغانستان عراق و برخی کشورهای عربی برای تمرین عملی زبانهای ایران را دارند.راهدمقابله با اینها آموزش حفاظت سایبری و البته حمله متقابل سایبری هست.
  • میتی هستم IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    2 0
    اگر در آینده وجود داشتید،،،باشه،بیایید جاسوسی،،،هه هه،،بزودی از صفحه روزگار محو میشید.
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    نمیدونم چرا اینطوریه که عر چی رهبر ما در رابطه با جنگ نرم و سخت و ... میگه دشمن بیشتر گوش میده تا ما. وقتی رفتار دشمن رو نگاه میکنی میبینی گویا میشینن پای سخنرانی های رهبر و اونها رو در داخل استفاده میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس