کد خبر 1151592
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
جان باختن دو زن بر اثر مرگ خاموش

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در گلابدره توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره  یک حادثه گازگرفتگی در گلابدره اظهار کرد: ساعت ۱:۵۷ بامداد جمعه ۱۴ آذر ماه یک مورد گازگرفتگی در گلابدره، محله باغ شاطر کوچه فاخری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در مدت زمان ۳ دقیقه نیروهای آتش نشانی به محل می‌رسند.

او در ادامه بیان کرد: طبقه همکف حادثه رخ داده بود و دو خانم حدود ۷۰ و ۳۵ ساله بیهوش شده بودند، بلافاصله این افراد به محل باز منتقل شدند، اما باتایید عوامل اورژانس مشخص شد که این دو نفر جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید

مرگ مشکوک اعضای یک خانواده سه نفره در مشهد

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: بررسی کارشناسان آتش نشانی مشخص کرد که استفاده طولانی مدت از آبگرمکن و باز بودن شیر آبگرم و بسته بودن تمام درها، پنجره‌ها در این مکان کوچک و همزمان روشن بودن شومینه باعث بروز این حادثه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • .. IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 2
    یعنی خودکشی کردن؟! یا کسی از عمد چنین کاری باهوش کرده؟!
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 1
    بازبودن شیر اب وجمع شدن بخارومحیط کوچیک این ها نمی تونه باعث مرگ بشه وبه نظر دلیل محکمی نیست واینکه مگر دونفر هم زمان داشتند حمام میکردند..ودنبال دلیل دیگه ای باید بود---

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس