کد خبر 1133969
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مرگ مشکوک اعضای یک خانواده سه نفره در مشهد

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: اجساد اعضای یک خانواده سه نفره در منزلی مسکونی در شمال شرق این شهر کشف شد.

به گزارش مشرق، آتشپاد دوم مهدی رضایی سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی اعلام محبوس شدن اعضای یک خانواده در منزل مسکونی در منطقه پنجتن مشهد، آتش نشانان به محل اعزام شدند.

او افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل از طریق تراس این واحد وارد منزل شدند و با جسم بی جان سه نفر شامل یک زن و شوهر و یک دختر هفت ساله مواجه شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: آتش نشانان پس از بررسی‌های اولیه محیط داخلی و بیرونی این منزل یکی از عوامل دخیل در فوت این سه نفر را گازگرفتگی با منواکسید کربن از طریق پکیج منزل احتمال داده و علت دقیق فوت را منوط به نظر پزشکی قانونی دانستند.

رضایی بیان کرد: اجساد این سه نفر با توجه به تایید فوت آنان از سوی تکنسین‌های اورژانس حاضر در صحنه به عوامل نیروی انتظامی در محل تحویل و به پزشکی قانونی منتقل شد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    3 0
    مناطق پنج تن و قلعه ساختمان خیلی جرم خیز شدن.
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    2 0
    اون کسی که به آتش نشانی زنگ زده آزکجا میدونسته که افرادی دراین خونه حبس شده اند..!؟البته خدامیدونه ولی به احتمال زیاد که کسی اینکارکرده عمدی بوده وباعث مرگ ایناشده..وباید اون کسی که زنگ زده بازجویی بشود--
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    1 0
    .......................................اه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس